کد خبر: ۲۵۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۱

احتمال جاری شدن سیل در بوشهر وجود دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی پرقدرت به استان و احتمال جاری شدن سیل تمام انبارهای امدادی شارژ شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ قاسم قائدی صبح امروز با اشاره به ورود سامانه فعال بارشی به جنوب کشور اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی موج جدید بارش‌ها در کشور و به خصوص در استان‌های جنوبی و جنوب‌غربی ظرف روزهای یک‌شنبه تا سه‌شنبه آغاز خواهد شد و استان بوشهر نیز شاهد رگبار شدید باران و رعد و برق خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر افزود: با توجه به خطر جاری شدن سیل و سرریز شدن رودخانه‌های بالا دستی در استان‌های هم‌جوار به سمت بوشهر باید تمامی دستگاه‌ها در آمادگی کامل باشند تا شاهد اتفاق ناگواری نباشیم.

وی ادامه داد: همچنین خلیج فارس در این مدت مواج و طوفانی خواهد شد که از گردشگران می‌خواهیم از اسکان در کنار ساحل و رودخانه‌ها خودداری کرده و موارد ایمنی را رعایت کنند که رسانه‌ها برای اطلاع رسانی در این زمینه نقش مهمی دارند.

قائدی با اشاره به آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و جاده‌های ارتباطی استان، گفت: از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها برای اسکان مسافران نوروزی استفاده می‌شود و انبارهای امدادی نیز شارژ شده‌اند. ستاد مدیریت بحران در مرکز استان و شهرستان‌های ده گانه فعال شده و در آماده باش کامل قرار دارند./فارس