کد خبر: ۲۵۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۴

تصمیمات جدید گوگل پس از جریمه سنگین اتحادیه اروپا

احتمالا در جریان هستید که اتحادیه اروپا جریمه سنگینی برای گوگل در نظر گرفت که این جریمه دلایل مختلفی داشت. در همین راستا گوگل نیز تصمیم گرفت تا پیشنهاد ساخت مرورگر و موتور جستجویی جدید را در اتحادیه اروپا مطرح نماید. در ادامه جزییات بیشتر را توضیح خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ پس از جریمه سنگین گوگل در راستای عدم اجازه رقابت مرورگرها و موتورهای جستجو، این شرکت تصمیم گرفت تا بستری برای مرورگرها و موتورهای جستجوی دیگر فراهم کند تا کاربران اندروید در اتحادیه اروپا بتوانند بهترین را برای خود انتخاب نمایند. البته کاربران اندروید همیشه می توانستند در کنار مرورگر و موتور جستجوی گوگل، از مرورگرها و موتورهای جستجوی دقبا نیز بهره ببرند اما اکنون گوگل برنامه جدیدی برای کاربران اندرویدی اتحادیه اروپا دارد.

در واقع این جریمه پیش آمده برای گوگل، با تصمیمات جدیدی همراه بوده است. یکی از تصمیمات این کمپانی قابلیت Browser Ballot بود که به کاربران امکان انتخاب مرورگر پیش فرض خود را خواهد داد. در نتیجه کاربران اندروید از این پس می توانند مرورگر و موتور جستجوی موردنظر خود را انتخاب کنند و در اختیار داشته باشند. این تغییرات و بسیاری تغییرات دیگر تا چند ماه آینده اعمال و ارائه خواهد شد و می توانید نظرات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید./سخت افزار