کد خبر: ۲۵۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۹

مشهد هم به حالت آماده باش درآمد؛ دستور شهردار برای مقابله با آبگرفتگی و سیلاب احتمالی

در پی اخطاریه اداره کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارندگی های رگباری که بیشترین میزان آن از ساعت 24 امشب تا ظهر فردا سه‌شنبه پیش بینی شده است مناطق و سازمان‌های شهرداری مشهد آماده باش هستند و با توجه به احتمال بارش‌های رگباری و تبعات ناشی از آن در مشهد شهردار مشهد بر به‌کارگیری امکانات شهرداری برای مقابله با تبعات بارش‌های رگباری تاکید کرد.
مشهد هم به حالت آماده باش درآمد؛ دستور شهردار برای مقابله با آبگرفتگی و سیلاب احتمالی

به گزارش تسنیم، در پی اخطاریه اداره کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارندگی های رگباری که بیشترین میزان آن از ساعت 24 امشب تا ظهر فردا سه‌شنبه پیش بینی شده است مناطق و سازمان‌های شهرداری مشهد آماده باش هستند و با توجه به احتمال بارش‌های رگباری و تبعات ناشی از آن در مشهد شهردار مشهد بر به‌کارگیری امکانات شهرداری برای مقابله با تبعات بارش‌های رگباری تاکید کرد.

محمدرضا کلایی، برای اقدامات لازم جهت مقابله با آبگرفتگی و سیلاب احتمالی در شهر مشهد دستور فراهم شدن تمهیدات لازم را داد.

با توجه به اخطاریه اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در زمینه ورود موج جدید بارش‌های رگباری از اواخر امروز دوشنبه به شهر مشهد که تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت،انجام هرگونه اقدام و پیش بینی‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

همچنین کلیه امکانات آن معاونت و سازمان‌های تابعه و در صورت لزوم، سایر معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری مشهد برای مقابله با تبعات بارش‌های رگباری به کار گرفته می‌شود.