کد خبر: ۲۵۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۳

همه راه‌های روستایی سوادکوه باز است

رئیس اداره راهداری سوادکوه گفت: همه راه‌های روستایی سوادکوه باز است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ شیروان مظلومی با اشاره به رانش‌های پی‌ در پی همراه با بارندگی شدید در این شهرستان اظهار کرد: شاهد تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان راهداری همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات مختلف بودیم.

وی افزود: ریزش‌برداری و پاک‌سازی محور با توجه به حجم ترافیک سنگین اجرایی شد و در حال حاضر عبور و مرور در مسیر‌های مواصلاتی در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری سوادکوه با بیان اینکه جاده 8 روستا‌یی که به‌دلیل بارش برف مسدود شده بودند، بازگشایی شد و برای حضور در روستای اتو که مسیر آن به‌دلیل رانش مسدود شده بود، از جاده جایگزین استفاده می‌شود؛ مسیر عبور و مرور همه روستا‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در حال استفاده است.

* محور سوادکوه بار ترافیک مازندران را به دوش کشید

رئیس پلیس راهور سوادکوه با اشاره به اینکه محور سوادکوه بار ترافیک مارندران را به دوش کشید، گفت: با مسدود شدن محورهای هراز و کندوان بار ترافیک مازندران بر دوش محور سوادکوه افتاد و هر دو مسیر رفت و برگشت بار ترافیکی سنگینی را تحمل کرد.

محمد صادقی با بیان اینکه پلیس سوادکوه با اتخاذ تدابیر لازم ترافیک سنگین سه محور که وارد سوادکوه شدند را مدیریت کرد، افزود: ازطرفی بارندگی هوا و لغزنده بودن جاده هم بر سنگینی ترافیک اضافه کرد ولی با اعزام تیم‌های کمکی از پلیس راهور استان و استفاده حداکثری از ظرفیت نیروهای شهرستان، حجم سنگین ترافیک ورودی و خروجی، کنترل و مدیریت شد.

وی از طرح جدید پلیس راهور ناجا در اعلام تخلفات رانندگی خبر داد و خاطرنشان کرد: در طرح جدید برای اعلام پیامکی تخلفات رانندگی که در سوادکوه در حال اجراست، تخلفات به‌صورت بر‌خط و به صورت پیامکی بلافاصله بعد از اعمال قانون به شماره همراه مالک خودرو ابلاغ می‌شود./فارس