کد خبر: ۲۵۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۸۱

بهترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۱۹

بهترین فیلم‌های اکشنی که در سال ۲۰۱۹ اکران خواهند شد کدامند؟ بدون شک فیلم‌های «کاپیتان مارول»، «شازم!» و «انتقام جویان: پایان بازی» در میان آن‌ها خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ فیلم‌های اکشن زیادی برای اکران در سال ۲۰۱۹ به صف شده اند. با سیر داستانی سریع، سکانس‌های حیرت انگیز مبارزه و نقش‌های اول قهرمانانه خود، فیلم‌های اکشن بزرگ همواره در باکس آفیس با فروش‌های فوق العاده مواجه شده و حتی می‌توانند باعث خلق فرانچایز‌هایی شوند که برای دهه‌ها ادامه داشته باشند. اما بهترین فیلم‌های اکشنی که در سال ۲۰۱۹ اکران خواهند شد کدامند؟

بدون شک فیلم‌های «کاپیتان مارول»، «شازم!» و «انتقام جویان: پایان بازی» در میان آن‌ها خواهند بود. در مورد فیلم‌های اکشن خارج از ژانر ابرقهرمانی نیز «هابز و شاو»، «جان ویک: فصل سوم-پارابلوم» و «مردان سیاه پوش: بین المللی» را خواهیم داشت. در ادامه این مطلب می‌خواهیم هیجان انگیزترین و سرگرم کننده‌ترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۱۹ که اغلب آن‌ها هنوز اکران نشده اند را به شما معرفی کنیم.

۱- آلیتا: فرشته جنگ

فیلم «آلیتا: فرشته جنگ» (Alita: Battle Angel) یک فیلم اکشن علمی تخیلی است که توسط رابرت رودریگز کارگردانی شده و بر اساس یک مانگا نوشته یوکیتو کیشیرو ساخته شده است. سایبورگ آلیتا (رُزا سالازار) بعد از این که توسط مردی به نام دکتر دایسون ایدو (کریستوف والتز) به زندگی بازگردانده می‌شود، سفری خطرناک را برای پی بردن به منشأ خود آغاز می‌کند. علاوه بر رُزا سالازار و کریستوف والتز، جنیفر کانلی، ماهرشالا علی و اد اسکرین اشاره کرد.

۲- قطبی

فیلم «قطبی» (Polar) یک فیلم اکشن به کارگردانی یوناس آکرلاند بر اساس کمیک بوکی نوشته ویکتور سانتوس است. یک قاتل حرفه‌ای کهنه کار (مدس میکلسن) از بازنشستگی خارج می‌شود تا با گروهی از قاتلان اجیر شده جوان روبرو شود. علاوه بر مدس میکلسن، ونسان هاجنز، کاترین وینیک، مت لوکاس و رابرت میلت از دیگر بازیگران این فیلم اکشن هستند.

۳- نزدیک

فیلم «نزدیک» (Close) یک تریلر اکشن به کارگردانی ویکی جوسون است. یک کارشناس امنیتی تنها (نائومی راپاس) برای محافظت از یک وارثه (سوفی نلیس) در برابر گروهی آدم ربای حرفه‌ای باید نقشه‌ای شیطانی را کشف کرده و همزمان برای زنده ماندن تلاش کند. علاوه بر سوفی نلیس و نائومی راپاس، یون مکن، ایندریرا و ارما و میمی کین از دیگر بازیگران این فیلم اکشن هستند.

۴- تعقیب سرد

فیلم «تعقیب سرد» (Cold Pursuit) یک فیلم تریلر اشکن به کارگردانی هانس پیتر مولاند است. یک برف روب به نام نلسون کاکسمن (لیام نیسن) پس از آنکه پسرش توسط یک دار و دسته قاچاقچی مواد مخدر کشته می‌شود قصد انتقام از کارتل مواد مخدر در شهر کوهستانی خود را می‌کند. علاوه بر لیام نیسن، لارا درن، امی روسوم و تام بیتمن از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

۵- کاپیتان مارول

فیلم «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) یک فیلم اکشن ابرقهرمانی به کارگردانی آنا بودن و رایان فلک است که بر اساس یک شخصیت کمیک بوکی ساخته شده است. کارول دانورس (بری لارسون) که یک خلبان جنگنده نیروی هوایی است به یکی از بزرگ‌ترین قهرمانان کهکشان تبدیل شده و به نیرو‌های موسوم به استارفورس می‌پیوندد که یک تیم زبده از مبارزان هستند و پس از اینکه زمین در میان جنگ بین دو نیروی فرازمینی گرفتار می‌شود او با سوال‌هایی جدید در مورد گذشته و هویت خود به خانه بازمی گردد. در کنار بری لارسون، بازیگرانی مانند ساموئل ال جکسون، بن مندلسون، دجیمون هونسو و لی پیس از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

۶- مهمان عروسی

فیلم «مهمان عروسی» (The Wedding Guest) یک تریلر اکشن بریتانیایی به نویسندگی و کارگردانی مایکل وینترباتم است. یک مرد مسلمان مرموز بریتانیایی (دو پاتل) به سفری پرماجرا در پاکستان و هند می‌رود که اتفاقاتی را برای وی رقم می‌زند. علاوه بر پاتل، رادیکا آپته و جیم سارب از دیگر بازیگران این فیلم اکشن هستند.

۷- عاشق فلین

فیلم «عاشق فلین» (In Like Flynn) به کارگردانی راسل مولکاهی یک فیلم استرالیایی زندگینامه‌ای است که بر اساس داستان ارول فلین، سرباز سابق و بازیگر سرشناس استرالیایی ساخته شده است. ارول فلین (توماس کاکورل) نقشه‌ای را از جیب یک جستجوگر طلا که به تازگی مرده بیرون می‌کشد که فکر می‌کند او را به یک گنج باارزش در پاپوآ گینه نو خواهد رساند و در ادامه سه مرد دیگر را ترغیب می‌کند که در این سفر با وی همراه شده و بدین ترتیب دست به سرقت یک قایق تفریحی زده و به دریا می‌زنند. علاوه بر توماس کاکورل، کوری لارج، ویلیام مازلی، کلیف استاندن و ایزابل لوکاس از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

۸- دوشیزه بالا

فیلم «دوشیزه بالا» (Miss Bala) یک فیلم تریلر درام اکشن مکزیکی- آمریکایی به کارگردانی کاترین هاردویک است که بازسازی فیلمی مکزیکی به همین نام ساخته سال ۲۰۱۱ است. یک دختر که برنده مسابقات دختر شایسته شده است (جینا رودریگز) بعد از این که شاهد رخ دادن یک قتل است برای زنده ماندن چاره‌ای جز کار کردن برای یک رییس باند تبهکاری ندارد. علاوه بر جینا رودریگز، اسماعیل کروز کوردووا، آنتونی مک کی و آیسلین دربز نیز در فیلم «دوشیزه بالا» حضور دارند.

۹- خشم

برترین ها :فیلم «خشم» (Furie) یک فیلم اکشن ویتنامی به کارگردانی لی وان کیت است. یک گانگستر قدیمی به نام‌های فونگ که دست از کار‌های گذشته اش برداشته و اکنون نقش یک مادر مهربان و ساده را بازی می‌کند با گذشته تاریک خود روبرو می‌شود و بعد از این که دخترش ربوده می‌شود بار دیگر به دوران خشن گذشته اش باز می‌گردد.
منبع: ranker