کد خبر: ۲۵۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۵۸۵

خبری عجیب اما واقعی دنیای سخت افزار را شوکه کرد!

شاید به جرات بتوان گفت که زیباترین ماژول های حافظه رم فعلی در جهان، مربوط به مدل های G.Skill Trident-Z Royal می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ زمانی که قیمت ماژول های رم رو به کاهش است، اما شما برای خرید یک کیت G.Skill Trident Z Royal باید حداقل 170 تا 600 دلار کنار بگذارید، پس شاید محصولی را دریافت می کنید که چیزی فراتر از ماژول رم است! در حاشیه "دروغ های آوریل" خبری به گوش ما رسید که ما هم مانند فعالان سخت افزاری آن ور آبی، تصور کردیم که دروغ آوریل شرکت جی اسکیل است!








اما ظاهرا نه تنها این مورد دروغ آوریل نبوده، بلکه اقدامی عجیب از سوی شرکت حرفه ای "جی اسکیل" است که تصمیم گیری در مورد آن را به شما واگذار می کنیم. کمپانی جی اسکیل برای ماژول های خاص و زیبای G.Skill Trident Z Royal، یک کیس مانند بسته بندی جواهرآلات را طراحی کرده و آن را راهی بازار می کند. این کیس و بسته بندی که دقیقا مشابه محفظه های نگهداری جواهرآلات است، میزبان ماژول های Trident Z Royal خواهند بود!

سخت افزار:این بسته بندی با نام FC-UM4A-TRK به صورت جداگانه قابل خرید بوده و حتی همراه با رم های مورد بحث، به خریداران داده نخواهد شد. یک کابل USB از پایین آن به درگاه های USB متصل شده و 4 اسلات DIMM قرار گرفته درون آن، به این رابط متصل هستند. سپس کاربران با نصب ماژول های خود بر روی این اسلات ها می توانند دیودهای LED RGB موجود در رم ها را نیز روشن نمایند. حتی یک پارچه برای تمیز کردن ماژول های رم نیز درون بسته بندی این جعبه جواهر به چشم می خورد!

آیا G.Skill تا بدانجا در طراحی ماژول های رم پیش رفته است که ماهیت سخت افزاری آنها را فراموش کرده است؟ آیا انتظار چنین کاری از یک سازنده خوش نام را داشتید؟ ظاهرا جی اسکیل ماهیت اصلی یک قطعه سخت افزاری را فراموش کرده و به دنبال زیبایی شناسی رفته است!