کد خبر: ۲۵۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۴۰

نارضایتی علی‌عسگری از برنامه‌های صدا و سیما

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس صدا وسیما از برخی برنامه‌های صداوسیما که زنده پخش می‌شود و اظهاراتی علیه دولت دارند، رضایت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ اخیرا شاهد موج دیگری از انتقادات تند صداوسیما نسبت به دولت هستیم. صحبت‌هایی با ترکیبی از تحقیر و تمسخر که با هدف ناامید کردن جامعه همراه است.

تقابل این رسانه با دولت و بعضا انتقادات تند به کابینه، پایان ناپذیراست و گویا حمله به دولت از این تریبون، محبوبیت به همراه دارد. اخیراً پیمان طالبی، مجری، با ادبیاتی تند از کم‌کاری برخی مسئولین در کمک به مناطق سیل‌زده انتقاد کرد. او گفته بود: «لعنت به مسئولی که کمک نکرد و لعنت به مسئولی که در این شرایط کار را رها کرد و رفت!»

«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور در این باره گفت: رئیس صداوسیما از برخی، برنامه‌های این سازمان که زنده پخش می‌شود و اظهاراتی علیه دولت دارند، رضایت ندارد. همینطور آقای علی عسگری از برخی مجریانی که خودشان هم خیلی آدم‌های سیاسی به معنای کلمه نیستند ولی صحبت‌هایی را به طنز یا لحن دیگری بیان می‌کنند، رضایت ندارد.

او ادامه داد: طبق گفته‌های آقای علی عسگری در جلسات هیات دولت، خودشان هم از این اتفاقات در صداوسیما رضایت ندارند ولی تلاش‌شان اصلاح این برنامه‌ها و روند است./برنا