کد خبر: ۲۵۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۹

رکورد بازدید آهنگ در یوتیوب شکسته شد

گروه موسیقی کره‌ای، رکورد میزان بازدید تک‌آهنگ در یوتیوب را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ گروه موسیقی «بی‌تی‌اس» از کره جنوبی رکورد میزان بازدید ۲۴ ساعت در یوتیوب را با انتشار تک آهنگی که ۷۸ میلیون بار دیده شد، ازآن خود کرد.

گروه موسوم به «سوپراستارهای بی‌تی‌اس» که متشکل از چند پسر جوان اهل کره جنوبی است تنها پس از چند سال فعالیت به شهرت جهانی رسیده است. این گروه در آخرین فعالیت هنری خود تک آهنگی با عنوان «Boy With Luv»(پسر عاشق) را منتشر کرد. این تک آهنگ تنها در مدت زمان ۲۴ ساعت در یوتیوب ۷۸ میلیون بازدید داشت و توانست با ثبت این رکورد تاریخ‌ساز شود. رکورد پیشین پربازدیدترین آهنگ یوتیوب متعلق به آهنگی با عنوان «این عشق را بکش» از «بلک پینک» بود که در ۲۴ ساعت ۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بازدید داشته است.

نکته جالب توجه اینکه تک آهنگ «پسر عاشق» نه تنها با ۷۸ میلیون بازدید رکورددار است بلکه در میزان تعداد نظرات نیز با ۲ میلیون کامنت در ۲۴ ساعت رکودی جدید به ثبت رسانده است.

این گروه کره‌ای دیروز در برنامه معروف «Saturday Night Live» (برنامه زنده شنبه‌شب) شبکه ان‌بی‌سی که یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های زنده تلویزیونی جهان محسوب می‌شود، با مجری‌گری «اِما اِستون» آهنگ جدید خود «پسر عاشق» را به اجرا گذاشتند./افکارنیوز