کد خبر: ۲۵۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۱۳

کسر خدمت برای برگزیدگان جایزه کتاب سال جوانان

میثم موحدفرد، از ارائه تسهیلات مختلف ازجمله کسر خدمت سربازی، ارتقاء درجه علمی و ایجاد فرصت مطالعاتی در خارج از کشور برای برگزیدگان جایزه کتاب سال جوانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ میثم موحدفرد، دبیر نخستین دوره جایزه کتاب سال جوانان مهم‌ترین رویکردهای این رویداد را شناسایی نویسندگان نوقلم زیر ۲۹ سال اعلام و بیان کرد: با شورای عالی جوانان برای حمایت بیشتر از مولف جوان برگزیده رایزنی شده و تسهیلاتی مانند ارتقاء علمی، عضویت به‌عنوان هیات علمی دانشگاه‌ها، کسر خدمت امر سربازی و همچنین ایجاد فرصت مطالعاتی در خارج از کشور پیش‌بینی شده است.

موحدفرد ادامه داد: تعیین زمان‌بندی مناسب یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های یک رویداد است و در این زمینه، مجموعه برگزارکننده نخستین‌ دوره جایزه کتاب سال جوانان تلاش کرد طبق برنامه‌ریزی اختتامیه و معرفی برگزیدگان این رویداد هم‌زمان با هفته جوان، برگزار شود.

دبیر نخستین دوره جایزه کتاب سال جوانان افزود: با توجه به بروز مشکلات ناشی از سیل در بیش از ۱۰ استان و امدادرسانی استان‌های معین به این مناطق ناگزیر به بازنگری زمان برگزاری برنامه اختتامیه شدیم.

موحدفرد ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده، تصمیم داریم تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان و روزهای پاپانی ماه شعبان، اختتامیه برگزار شود. البته اگر این برنامه‌ریزی عملی نشد، بعد از ماه مبارک رمضان این رویداد را برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به آثار رسالی به دبیرخانه جشنواره گفت: فراخوان بهمن‌ماه سال گذشته منتشر شده بود. همه راهکارها برای برقراری ارتباط با جوانان، ناشران همکار با نویسندگان جوان برای دریافت آثار، پیگیری شد./ایبنا