کد خبر: ۲۵۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۴

فرمانده حشدالشعبی: مدیون مردم ایران هستیم

ابومهدی المهندس با بیان اینکه ما مدیون مردم ایران به‌ویژه خوزستانی‌ها هستیم، گفت: با وجود مشکلات گسترده عراق، وظیفه خود دانستیم که با تمام توان به کمک مردم خوزستان بیاییم و گوشه‌ای از زحمات مردم عزیز ایران را جبران کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ ابومهدی المهندس، فرمانده حشدالشعبی عراق، پس از حضور در ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در پاسخ به این سؤال که «هدف شما از سفر به خوزستان چیست»، اظهارداشت: آمده‌ام تا خدمتی به این مردم عزیز کنم؛ چراکه آنان از اول انقلاب تا کنون به عراق کمک کرده و ما مدیون مردم ایران بالأخص خوزستانی‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه مردم عراق هم‌اکنون با بحران آب مواجه هستند، گفت: حدود چهار هفته است که مردم عراق از موصل گرفته تا بصره درگیر بحران آبی هستند، به همین دلیل تمامی امکانات مردمی حشد را برای نجات مردم عراق بسیج کرده‌ایم.

خبرگزاری حوزه:فرمانده حشدالشعبی عراق، در پایان گفت: با وجود مشکلات گسترده عراق، وظیفه خود دانستیم که با تمام توان اعم از مهندسی، پزشکی، بهداشتی و حتی تهیه اقلام ضروری، به کمک مردم خوزستان بیاییم و گوشه‌ای از زحمات مردم عزیز ایران را جبران کنیم.