کد خبر: ۲۵۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۰

زمان و مکان نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه

هفدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه از روز یکشنبه 8 اردیبهشت ماه با حضور بیش از 260 شرکت داخلی و 17 شرکت خارجی در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مختاری مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران بااعلام این خبر گفت:‌ در این نمایشگاه تولیدکنندگان گل های شاخه بریده ، گیاهان آپارتمانی و فضای باز ، لوازم و ادوات باغبانی و انواع گلدان و ... حضور خواهند داشت و آخرین دست آوردهای خود را به نمایش می گذارند .

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ گیاهپروری و فضای سبز و جلب مشارکتهای مردمی و ترغیب بازدیدکنندگان به نگهداری و پرورش گل و گیاه و آشنایی آنان با گونه های متنوع گیاهی از اهداف برگزاری نمایشگاه های گل و گیاه می‌باشد. پیرو برگزاری این نمایشگاه ها ، شاهد تحولاتی مثبت در صنعت گل وگیاه کشور و انسجام بیشتر تولیدکنندگان داخلی در ارتقاء کیفیت تولیدات خود نیز بوده ایم .

مختاری در خصوص برنامه های جانبی نمایشگاه گفت : پیرو استقبال شهروندان از راه اندازی کاروان های گل ، از روز یکشنبه 8 اردیبهشت ، همزمان با آغاز به کار نمایشگاه ،کاروانی ازاحجام تزیین شده با گلهای زیبا به مدت شش روز در سطح شهر تهران به گردش در خواهد آمد.

وی با اشاره به تقاضاهای بازدیدکنندگان در نمایشگاه های پیشین برای خرید گل و گیاه در فضای نمایشگاه ، گفت : جهت رفاه حال و رضایت شهروندان ، غرفه داران از ساعت 15 بعد از ظهر روز آخر برگزاری نمایشگاه ،یعنی روز جمعه 13 اردیبهشت ، اقلام موجود در غرفه های خود را با قیمت مناسب برای فروش ارائه می نمایند ، تا علاوه بر جلوگیری از آسیبهای ناشی از بازگرداندن گیاهان به مبدأ و ممانعت از وارد آمدن ضرر و زیان به تولیدکنندگان کشورمان ، امکان خرید گل و گیاه با قیمت منصفانه نیز برای شهروندان فراهم شود .

مختاری در پایان بااشاره به حضور نمایندگان از شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: بیش از 17 شرکت خارجی و نمایندگان آن ها ازکشورهای آلمان ، بلژیک ، هلند ، ایتالیا ، اتریش ، ترکیه ، ارمنستان ، روسیه و سوئیس در نمایشگاه امسال شرکت کرده‌اند.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، هفدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه ساعت 11:30 روز یکشنبه ، هشتم اردیبهشت در مجتمع نمایشگاهی گفتگو ، واقع در ضلع جنوبی بوستان گفتگو آغاز به کار نموده و تا روز جمعه 13 اردیبهشت از ساعت 10 صبح الی 21 برپا خواهد بود./ایسنا