کد خبر: ۲۵۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۲۵

اظهارنظر علی ضیا درباره انتخاب سرمربی تیم‌ملی

علی ضیا مجری سرشناس تلویزیون در برنامه فرمول 1 مثل همیشه مسایل ورزشی را مدنظر قرار می دهد، او در آخرین اظهارنظرش در این برنامه گفت که کلینزمن رزومه خوبی برای حضور در تیم ملی ایران ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ اینکه یک برنامه در ژانر اجتماعی چنین اظهارنظری تخصصی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی ایران می کند می تواند سوال مهمی باشد که ضیا درپاسخ به آن گفت:« حالا که نمی آید. او گفت آمریکا را ول نمی کند بیاید ایران....»

او درباره حرف هایش در آن برنامه "فرمول 1" گفت:« آن چیزی که مهم است این که رزومه خوبی ندارد.ما می خواهیم کسی که مربی تیم ملی می شود پشتوانه فنی خوبی داشته باشد.» علی ضیا در ادامه همچنین گفت:« ما فوتبال را از دریچه اجتماعی نگاه می کنیم و نگاه تخصصی نداریم. اما فکر می کنم کسی که نتواند تیم ملی آمریکا را به جام جهانی ببرد ، احتمالا ما را نمی تواند ببرد. »

او افزود:« ما در برنامه وقتی دیدیم فدراسیون از زیدان و مورینیو رسیده است به کلینزمن واکنش نشان دادیم. شما نتایج ده بازی آخر کلینزمن در تیم ملی آمریکا را مرور کنید. نتایجش افتضاح است.من هم تا آن جایی که از فوتبال سردر می آورم این را متوجه می شوم.»

مجری برنامه "فرمول1" در پایان با اشاره به اینکه ممکن است از زیدان و مورینیو به گزینه های داخلی برسیم گفت:« مربی داخلی هم خوب است و می توان خیلی خفن باشد.»/ورزش 3