کد خبر: ۲۵۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۵

سوریه: ایران نقش مهمی در پیروزی بر تروریسم دارد

در دیدار نایب رئیس مجلس سوریه و یک هیات ایرانی بر افزایش همکاری‌های مشترک و نقش مهم ایران در غلبه بر تروریسم تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ «نجدت انزور» نایب رئیس مجلس سوریه در دیدار با یک هیات ایرانی اهمیت افزایش همکاری‌های مشترک بین سوریه و ایران را در تمام سطوح بیان کرد.

به نوشته خبرگزاری «سانا» نجدت انزور نایب رئیس مجلس سوریه این سخنان را در دیدار با «امیر خجسته» رئیس گروه دوستی مجلس ایران و فلسطین و هیات همراه که شنبه در دمشق برگزار شد، ایراد کرد.

نایب رئیس مجلس سوریه در این دیدار به حمایت‌های رهبری و مردم ایران از سوریه، پیروزی بر تروریسم و ​​تقویت محور مقاومت اشاره و بر اهمیت نقش ایران در حمایت از کشورش در تمام سطوح جهت مقابله با جنگ اقتصادی تاکید کرد.

امیر خجسته نیز با تاکید بر موضع ایران در حمایت از رهبری سوریه ابراز اطمینان کرد که سوری‌ها در «جنگ اقتصادی» تحمیلی همانند نبرد نظامی پیروز می‌شوند.

مقام ایرانی در ادامه به موضوع بازسازی در سوریه، اولویت آن برای ایران و اشتیاق شرکت‌های ایرانی برای مشارکت در این عرصه اشاره کرد.

وی همچنین در نشست مطبوعاتی حمایت ایران از سوریه بر اساس توافقنامه‌های بین دو کشور را تأیید کرد. خجسته تاکید کرد که پیروزی محور مقاومت در سوریه و عراق موجب لغزش در تصمیم‌گیری‌های آمریکا شد.

رئیس گروه دوستی مجلس ایران و فلسطین در خاتمه تاکید کرد بلندی‌های «جولان» بخشی از سرزمین سوریه است و به این کشور باز خواهد گشت./فارس