کد خبر: ۲۵۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۱

توزیع بسته غذایی ویژه میان سیل‌زدگان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر از توزیع بسته‌های یک ماهه غذایی در استان‌های سیل‌زده کشور باتوجه به در آستانه ماه مبارک رمضان بودن در میان خانواده‌های مناطق سیل‌زده خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ علی اصغر پیوندی در حاشیه بازدید از اردوگاه اسکان اضطراری اهواز در جمع خبرنگاران به توزیع بسته‌های یک ماهه غذایی در استان‌های سیل‌زده کشور، اظهار داشت: باتوجه به نزدیک شدند به ماه مبارک رمضان این بسته‌ها در میان خانواده‌های مناطق سیل‌زده در حال توزیع است.

وی آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان و تأمین امنیت غذایی سیل‌زدگان را هدف از توزیع بسته‌ها برشمرد و بیان کرد: امیدواریم مردم سیل‌زده هرچه سریع‌تر به منازل خود بازگردند اما کمک‌رسانی جمعیت هلال احمر تا اتمام سیل و پس از آن ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر با تأکید بر ضرورت فراهم‌سازی شرایط بهسازی و بازسازی منازل مردم سیل‌زده برای بازگشت به محل مسکونی خود، گفت: اسکان و تغذیه اضطراری از وظایف جمعیت هلال احمر بعداز امدادرسانی به مردم سیل‌زده است.

پیوندی به خسارت سیلاب به بخش‌های مردم اشاره و عنوان کرد: به دنبال کاهش آلام مردم و تسکین روحی برای آنها بودیم و این کمک‌رسانی تا نیاز مردم ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به امدادرسانی به 450 هزار نفر در سطح کشور براثر سیل اخیر، خاطرنشان کرد: 220 هزار نفر در اسکان اضطراری نیز مستقر شدند و برآورد اولیه خسارت براثر سیل در کشور 400 هزار میلیارد ریال است./تسنیم