کد خبر: ۲۵۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۳

پزشکیان: مصوبه افزایش حقوق لازم‌الاجرا است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه مجلس در خصوص افزایش حقوق کارمندان لازم‌الاجرا است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در ابتدای جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در تذکری، با استناد به مواد ۱۸ تا ۲۲ آئین‌نامه داخلی مجلس، گفت: هیئت رئیسه مجلس باید از مصوبات مجلس در محاوره‌های عمومی دفاع کند. ما مصوبه‌ای در خصوص افزایش حقوق کارمندان دولت داشتیم اما شاهد آن هستیم که هر روز یک مسئول دولتی در این خصوص صحبت می‌کند و صحبت‌های متناقضی درباره نحوه اجرای آن مطرح می‌شود.

وی افزود: در حالی که قانون مصوب مجلس در خصوص افزایش حقوق کارمندان در سال جاری کاملاً روشن است، مسئولان دولتی اظهاراتی متناقض دارند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار داشت: خواهشمندم تا هیئت رئیسه مجلس بر این موضوع تأکید کند تا دیگر شاهد این صحبت‌ها نباشیم زیرا ۴۰۰ هزار تومان برای بسیاری از کارمندان ارزشمند است و به آن نیاز دارند، چرا که انتظار داشتند تا در فروردین ماه این مبلغ را دریافت کنند.

در ادامه مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: حرف شما درست است و دولت باید دقت لازم را داشته باشد زیرا قانون مجلس شوخی‌بردار نیست؛ آنچه در خصوص حقوق در سال جاری تصویب شده، لازم‌الاجرا است./مهر