کد خبر: ۲۵۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۶

فتاحی: در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس جام قهرمانی نمی‌دهیم!

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: طبق قوانین لیگ حرفه ای و فوتبال زمانی جام قهرمانی زمانی به یک تیم اهدا خواهد شد که قهرمانی آنها در مسابقات تثبیت شده باشد و بنابراین در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس جام داده نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سعید فتاحی اظهار داشت: با توجه به این که قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر قطعی نشده است جام قهرمانی هفته آخر به این تیم داده می شود.

وی افزود: فاصله امتیازی پرسپولیس با سپاهان فقط سه امیتاز است و نماینده اصفهان همچنان شانس قهرمانی دارد و نمی توانیم در روز بازی پرسپولیس و ماشین سازی تبریز کاپ قهرمانی لیگ برتر را به قرمز پوشان پایتخت بدهیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی هایی که صورت گرفته است در هفته آخر مسابقات لیگ برتر که 26 اردیبهشت برگزار می شود طی مراسمی ویژه جام قهرمانی به تیم برتر داده خواهد شد.

فتاحی تصریح کرد: لیگ برتر هفته های پایانی خود را پشت سر گذاشته و حساسیت به اوج خود رسیده است و امیدوارم تمامی مربیان، بازیکنان و تماشاگران دست به دست هم دهند تا بازی ها بدون حاشیه و در امنیت کامل برگزار شود.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود دادگاه CAS با ارسال یک نامه به باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و همچنین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از ادامه پیگیری پرونده سوپرجام ایران خبر داده است گفت: من تا این لحظه که با شما صحبت می کنم چنین نامه ای را ندیده ام و نمیتوانم اظهار نظری درباره اش داشته باشم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در پایان گفت: همان طور که پیش از این گفتم با توجه به اینکه اهمیت و حساسیت مسابقات لیگ برتر به اوج خود رسیده در تمام بازی ها نماینده و ناظر ویژه از سوی کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در نظر گرفته خواهد شد./ایرنا