کد خبر: ۲۵۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۲۴۸

جانشین برانکو در پرسپولیس مشخص شد

احتمال جدایی برانکو ایوانکوویچ از جمع سرخ‌پوشان بیش از هر زمان دیگری به واقعیت نزدیک است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مشکلات مالی پرسپولیس و پرداخت نشدن دستمزد قرارداد برانکو ایوانکوویچ در چندین مرحله در طول فصل گذشته می‌تواند برای این تیم و هوادارانش گران تمام شود. برانکو با پیشنهادهای وسوسه‌کننده‌ای از سوی چند تیم متمول عربی مواجه است و این احتمال می‌رود با استفاده از بند جنجالیِ قراردادش از این تیم جدا شود.

اما از طرف دیگر با جدایی سرمربی کروات از جمع سرخ‌پوشان تهرانی کریم باقری به راحتی می‌تواند جایگزین مناسبی برای برانکو باشد. دو دلیل محکم برای این انتخاب و موفقیت اسطورۀ دوست‌داشتنی سرخ‌پوشان روی نیمکت این تیم وجود دارد. در ابتدا کاریزما و احترامی که از سوی کریم باقری میان بازیکنان وجود دارد و در درجۀ دوم حضور چندین‌سالۀ باقری در کنار برانکو و آموزش‌های مناسب از پروفسور پرسپولیسی‌ها برای بکارگرفتن راهکارهای دقیق در نتیجه‌گیری این تیم است.

باید منتظر ماند و دید با وجود قرارداد برانکو با پرسپولیس این مربی با استفاده از بند جدایی در قراردادش به تیمی دیگر خواهد پیوست و شاهد حضور باقری به عنوان سرمربی در این تیم خواهیم بود و یا اینکه ایوانکوویچ همچنان نفر اول پرسپولیس در فصل آینده خواهد بود./جام نیوز