کد خبر: ۲۶۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۶۷

مصرف دخانیات در ۳۹درصد از آرایشگاه‌های زنانه

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: طبق ارزیابی سال گذشته در ۳۹درصد از آرایشگاه های زنانه استان مرکزی دخانیات مصرف و در تعدادی باشگاه ها قرص روانگردان عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ زهرا فرجی روز پنج شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، در اراک اظهار داشت: طی دو سال گذشته طرح نظارت بر آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی زنانه توسط دفتر امور بانوان استانداری مرکزی انجام شده است.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی ادامه داد: در طی اجرای طرح نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه در سال گذشته، شاهد بوده ایم که در ۳۹ درصد از آرایشگاه‌های زنانه استان مرکزی، مصرف دخانیات گزارش شده است.

وی گفت: همچنین در بعضی سالن‌های ورزشی زنانه استان مرکزی به ویژه اراک، معضلی تحت عنوان توزیع قرص‌های گران قیمت در قالب قرص‌های روان گردان و لاغری وجود دارد.

فرجی عنوان کرد: اغلب مشتریان این قرص‌ها جوانان سنین زیر ۲۰ تا ۳۰ سال هستند که برای جلوگیری از بروز چنین مسائلی باید مربیان و متولیان این حوزه آموزش ببینند و بر این واحدهای صنفی نظارت و بازرسی‌های جدی اعمال شود.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی اظهار کرد: در حال حاضر در شهر اراک بیش از یک هزار آرایشگاه زنانه وجود دارد که در راستای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی، باید بیشتر تحت نظارت و بازرسی قرار گیرند./مهر