کد خبر: ۲۶۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۴۹

صف کشیدن مردم بنگال برای دیدن موجود عجیب الخلقه! +عکس

تولد گوساله عجیب الخلقه در هند واکنش های زیادی را بین روستاییان در پی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در غرب بنگال هندوستان یکی از دامداران شاهد زایمان غیرعادی گاو خود بود زایمانی که بعد از پایان با تولد گوساله ای عجیب الخلقه عجیب تر هم شد.


در کمال حیرت و ناباوری گوساله متولد شده روی صورتش تنها یک چشم داشت و یک دهان و دیگر هیچ در واقع این گوساله عضوی به نام بینی نداشت و چشم دومی هم وجود نداشت. چنان چه در تصویر منتشر شده مشاهده می کنید اعضای بدن این گوساله عجیب الخلقه کاملا سالم و طبیعی است اما صورت آن به طرز غیر قابل باوری غیر طبیعی و وحشتناک است.

همیشه در چنین مواقعی برخی از مردم هند برای تماشا هجوم می آورند و عقاید عجیب و غریب خود را به نمایش می گذارند که در مورد این گوساله هم چنین بود و اهالی روستا و روستاهای اطراف به سمت خانه ی صاحب گوساله روانه شدند و با باورهای غلط برای تماشای گوساله یک چشم جمع شدند. برخی معتقد بودن که او نشانه ای از پروردگار است و باید آن را مقدس دانست در صورتی که برخی بر این باور بودند که این حیوان شوم است و هرچه سریعتر باید کشته شود.

صاحب این گوساله تک چشم که نامش منتشر نشده است در این مورد گفت :تا پیش از آنکه چهره گوساله را ببینم خوشحال بودم از اینکه گاوم برایم گوساله ای درشت به دنیا آورده است اما با دیدن چهره عجیب الخلقه ی او نظرم تغییر کرد. به نظر دامپزشک این گوساله یک یا 2 هفته بیشتر زنده نخواهد ماند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید./رکنا