کد خبر: ۲۶۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۴۶

سخنگوی سپاه: اعزام فلان ناو یا نیرو از جایی به جای دیگر ما را به عقب نمی راند؛ از هزاران کیلومتر دورتر چه کسی را می‌ترسانید؟ / آمریکایی‌ها را در خلیج فارس با دستانی لرزان و رنگ‌های پریده مشاهده می‌کنیم

سردار شریف گفت: آمریکا با ایجاد داعش تلاش کرد که افکار عمومی را از مسئله اسرائیل منحرف کند، اما پیروزی جبهه مقاومت و نابودی تفکر داعش بار دیگر مردم مظلوم فلسطین را به آرمان فلسطین امیدوار کرد.

سردار شریف گفت: آمریکا با ایجاد داعش تلاش کرد که افکار عمومی را از مسئله اسرائیل منحرف کند، اما پیروزی جبهه مقاومت و نابودی تفکر داعش بار دیگر مردم مظلوم فلسطین را به آرمان فلسطین امیدوار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سردار رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: امروز ما برای قدرتمند شدن لحظه‌ای را از دست نداده‌ایم و با سربلندی و افتخار در پیشگاه ملت ایران به عنوان عضو کوچکی از نیرو‌های مسلح اعلام می‌کنیم امروز از هر زمانی در طول دوران انقلاب با انگیزه‌تر، آماده‌تر و مهیاتر برای رویارویی با دشمن هستیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها با سروصدا و تبلیغات تلاش می‌کنند در عرصه افکار عمومی حضور داشته باشند؛ اعزام فلان ناو از یک نقطه جغرافیایی به جای دیگر زمزمه اعزام نیرو از جایی به جای دیگر مسائل نیست که ملت ما را به عقب براند. شما داشته‌های بسیار بزرگی را در این منطقه داشتید که از دست دادید و با همه این دارایی‌ها به جایی نرسیدید. شما صدام را با آنهمه انگیزه و با کمک گرفتن از ثروت‌های قارونی کشور‌های حاشیه خلیج فارس داشتید، حمایت‌های تسلیحاتی، لجستیکی و تبلیغاتی غرب و اروپا را پشت صدام داشتید، ولی راه به جایی نبردید.

سردار شریف خاطرنشان کرد: مردم و رزمندگان و فرماندهان عزیز ما در فتح خرمشهر به شما نشان دادند که پیروزی از آن ملت غیور ایران اسلامی است. امروز ما سربازان شما آمریکایی‌ها را در خلیج فارس در حالی مشاهده می‌کنیم که با دستانی لرزان، رنگ‌های پریده در پشت کوهی از تسلیحات و تجهیزات در مقابل اراده پولادین جوانان این ملت مثل آدم آهنی زندگی می‌کنند. ما در میدان رزم با کسانی که هم انگیزه بیشتر و هم اقتدار و تسلط منطقه‌ای بیشتری داشتند دست و پنجه نرم کردیم، حال شما با اعزام نیرو‌هایی از هزاران کیلومتر دورتر چه کسی را می‌ترسانید.

رئیس ستاد انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اگر در عملیات بیت‌المقدس هزاران نفر از سربازان بعثی اسیر شدند و یا هزاران نفر از آن‌ها به خاک عراق فرار کردند از شما سوال می‌کنیم در صورتی که خطایی که از سوی شما سر بزند آیا راهی برای بازگشت خواهید داشت؟، تاکید کرد: همه جغرافیای جهان اسلام و توده مردم، عقبه ملت انقلابی ایران اسلامی هستند.

وی یاد‌آور شد: عملیات بیت‌المقدس با رمز علی ابن ابیطالب و با نام الی بیت‌المقدس آغاز شد و در این سال‌ها ملت ما و رهبری ما به دنبال آزادی قدس شریف بودند. خدا را شکر می‌کنیم که با نامگذاری روز جهانی قدس و تعطیلی سفارت رژیم صیهونیستی در ایران و افتتاح سفارت فلسطین و رویکرد سیاست خارجی جمهوری اسلامی در کمک به مردم مظلوم فلسطین برای رسیدن به سرزمینی اجدادی خودشان صفحه جدیدی در موضوع فلسطین رقم خورد.

شریف افزود: عملیات بیت‌المقدس الهام بخش رزمندگان جبهه مقاومت شد و خط بطلانی بر سستی، به فکر مذاکره بودن و گوش به فرمان سازمان‌های بین‌المللی و رژیم‌های قدار حاکم بر نظامات بین‌المللی کشید. در ابتدای جنگ نیز گروه‌های زیادی برای میانجی‌گری می‌آمده‌اند در حالی که بسیاری از خاک ایران در اشغال رژیم بعثی بود، ولی امام خمینی و رزمندگان اسلام استراتژی بازپس‌گیری سرزمین مقدس ایران اسلامی و تنبیه دشمن متجاوز را در پیش گرفتند. همان چیزی که امروز الهام بخش رزمندگان فلسطینی شده است.

سردار شریف گفت: از مراسم روز قدس سال گذشته بیش از ۵۸ جمعه متوالی است که مردم فلسطین در رویایی با رژیم صهیونیستی تحت عنوان راهپیمایی‌های بازگشت در مرز‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی حاضر می‌شوند و به گوش همه مردم جهان می‌رسانند که خواستار بازگشت به سرزمین‌های خود هستند و در این مسیر بیش از ۳۰۰ شهید و ۱۷ هزار مجروح را تقدیم آرمان فلسطین کردند و با عزم و اراده به دنبال بازگشت آوارگان به سرزمین‌های اجدادی خود هستند.

رئیس ستاد انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: امروز شاهد هستیم رئیس‌جمهور نادان آمریکا با طرح معامله قرن تلاش می‌کند که آرمان فلسطین را به فراموشی بسپارد، اقدامی که در ۷۰ سال گذشته قادر به انجام آن نبودند و به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی روح تازه‌ای به پیکر مردم فلسطین دمیده شده و با دوران قبل از انقلاب تفاوت‌های زیادی کرده است.

وی خطاب به دولتمردان آمریکایی گفت: شما با طرح معامله قرن و انتقال سفارتتان به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن اشغال بلندی‌های جولان پس از ۷۰ سال نمی‌توانید آرمان فلسطین را نابود کنید. امروز پایه‌های رژیم صهیونیستی سست‌تر از هر روز دیگری است و شما با درست کردن داعش در جغرافیای جهان اسلام تلاش کردید که افکار عمومی را از مسئله اسرائیل منحرف کنید، اما پیروزی جبهه مقاومت و نابودی تفکر داعش بار دیگر مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد.

سردار شریف افزود: امروز نه در رویارویی سیاسی نه در رویایی عملیات روانی و تبلیغاتی و حتی نه در رویارویی نظامی، هماورد ملت فلسطین نیستید. چه کسی فکر می‌کرد که شما عملیاتی نظامی علیه غزه شروع کنید و بعد از کمتر از ۷۲ ساعت چندین واسطه بفرستید که آتش بس را بپذیرید.

سردار شریف گفت: همانطور که ترامپ پس از ۷۰ سال علی‌رغم تمامی مصوبات بین‌المللی و مخالفت‌های قانونی و حقوقی اعلام کرد که جولان اشغالی در مالکیت قانونی رژیم صهیونیستی است اگر یک روز از خواب بیدار شدید و شنیدید که او اعلام کرده که از نیل تا فرات در مالکیت رژیم صهیونیستی است، تعجب نکنید.

وی در پایان یادآور شد: در آستانه روز جهانی قدس هستیم و امسال نیز به فضل الهی و به برکت ماه مبارک رمضان و پیروزی‌های جبهه مقاومت با انسجامی بیشتر و صفوفی متراکم‌تر برای حمایت از آرمان فلسطین به صحنه خواهیم آمد./تسنیم