کد خبر: ۲۶۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۷

وکیل زنجانی: مسئولیت فروش نفت با زیباحالت بود

وکیل مدافع بابک زنجانی در دادگاه رسیدگی به اتهامات علیرضا زیباحالت منفرد معروف به جعبه سیاه پرونده نفتی بابک زنجانی گفت: مسئولیت انتقال، انبار کردن و در نهایت فروش نفت با آقای زیباحالت منفرد بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده علیرضا زیباحالت منفرد که از آن به عنوان جعبه سیاه پرونده فساد نفتی نام برده می شود، امروز به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

رسول کوه پایه زاده وکیل بابک زنجانی در این جلسه دادگاه با اشاره به اینکه منفرد در جلسه دادگاه با مظلوم نمایی منکر نقش تعیین کننده خود در پرونده نفتی شده است، گفت: بابک زنجانی موکل من تنها از طریق تلفن و ایمیل بر کارها نظارت داشته است و منفرد به صورت فیزیکی حضور داشته و کارها را مدیریت می کرده است.

وی افزود: حکم قطعی علیه موکل من صادره شده است و من در این جلسه برای کشف حقایق و نشان دادن نقش کلیدی آقای منفرد مطالب خود را مطرح می کنم.

کوه پایه زاده گفت: آقای منفرد شرکت ایزو متعلق به بابک زنجانی را با جعل امضا به نام خود و حسابدارش آقای معاذ کرده است که اسناد آن را تقدیم دادگاه می کنم.

کوه پایه زاده ادامه داد: بعد از زندانی شدن بابک زنجانی آقای منفرد با شخصی به نام فرزاد بازرگان مسئول امور بین المللی مرکز نیکو وابسته به شرکت ملی نفت ایران وارد فعالیت شد./ایرنا