کد خبر: ۲۶۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۲

رونالدو: شانزده سال است حتی یک فصل بد نداشته‌ام

کریستیانو رونالدو دیشب بعد از بالای سر بردن جام قهرمانی لیگ ملتهای یوفا به عنوان کاپیتان پرتغال با رادیو SER گفتگویی اختصاصی انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ تیم ملی پرتغال دیشب در فینال لیگ ملتهای یوفا که در خاک این کشور برگزار می‌شد موفق شد هلند را با نتیجه 1-0 شکست داده و اولین جام قهرمانی این دوره از رقابتها را به خود اختصاص دهد. کریستیانو رونالدو، کاپیتان و ابرستاره سلسائو بعد از بالای سر بردن جام قهرمانی مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه رادیویی SER انجام داده و درباره قهرمانی پرتغال و مسائل دیگر به گفتگو پرداخت.

قهرمانی پرتغال
کریستیانو رونالدو درباره قهرمانی پرتغال در اولین دوره لیگ ملتهای یوفا گفت:" در فوتبال موفقیت‌ها و ناکامی‌ها به صورت چرخه‌ای است. هیچ تیمی نمی‌تواند دائم قهرمان شود. ولی شکی نیست که تیم ملی پرتغال از سال 2016 تا امروز در مسیر خیلی خوبی حرکت می‌کند. ما آن سال قهرمان جام ملتهای اروپا شدیم و حالا هم جام قهرمانی لیگ ملتهای یوفا را بالای سر بردیم. تیم ملی ما از این قهرمانی خیلی شاد است و من هم همینطور. چرا که بازی در تیم ملی و قهرمانی در تیم ملی برایم خیلی مهم هستند.

جو ورزشگاه
حمایت هواداران از ما امرو عالی بود. نه تنها حمایت از من بلکه از همه هم‌تیمی‌هایم. تماشاچی‌های پرتغالی کمک زیادی برای پیروزی در این بازی و قهرمانی در این رقابتها به ما کردند. من به نوبه خودم سعی می‌کنم در تیم ملی به بازیکنان جوانتر کمک کنم و به آنها روحیه بدهم و خودم از هواداران پرتغال روحیه می‌گیرم. رابطه فوق‌العاده‌ای بین ما برقرار است.

ارزیابی سالی که گذشت
من امسال در سه رقابت قهرمان شده‌ام و مثل همیشه شرایط خیلی خوبی دارم. تا حالا فصلی نبوده که من در آن بد بازی کنم و امسال هم از این قاعده مستثنی نبوده است. در شانزده سالی که از فوتبال بازی کردن من می‌گذرد آمار و ارقام به خودی خود گویا است. دیگر چه می‌توانم بکنم؟ آیا امسال شایسته دریافت توپ طلا هستم؟ نمی‌دانم. جواب دادن به این سوال را به شما واگذار می‌کنم. شما هستید که عملکرد من را ارزیابی می‌کنید./ورزش 3