کد خبر: ۲۶۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۹۸

«رونق تولید»، اسم رمز فعالیت های امسال بانک ملی ایران

بانک ملی ایران گرچه بنا بر وظیفه ذاتی خود همواره به تولید کنندگان داخلی و ایجاد اشتغال برای هموطنان تاکید داشته، اما با نامگذاری امسال به عنوان «رونق تولید»، این روند شدت بیشتری پیدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، استراتژی این بانک چه در بخش پرداخت تسهیلات و چه در بخش حمایت های غیرمالی، کمک به تولید داخلی به منظور تقویت اقتصاد کشور بوده و هست.

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران همواره در جلسات عمومی و خصوصی خود بر این موضوع تاکید کرده و «رونق تولید» را راه برون رفت از شرایط نامطلوب اقتصادی عنوان کرده اند.

مروری بر این وقایع، حاکی از اهمیت موضوع «رونق تولید» برای گردانندگان بانک ملی ایران است.

به عنوان نمونه، مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار نوروزی با اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در سراسر کشور با تاکید بر اینکه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام «رونق تولید»، امروز اقتصاد و تولید مهم ترین مساله کشور است، گفت: هیچ راهی جز توجه به تولید داخلی در شرایط فعلی کشور وجود ندارد چرا که این امر علاوه بر توسعه اشتغال، ما را از وابستگی به بیگانگان بی نیاز می کند.

دکتر محمد رضا حسین زاده همچنین در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اعلام کرد که بانک ملی ایران نهایت توان خود را در جهت رونق تولید داخلی به کار می گیرد و در این خصوص از تمامی ظرفیت های خود برای حمایت و تامین مالی پروژه های تولیدی کشور استفاده خواهد کرد.

اعضای هیات مدیره بانک نیز به فراخور موقعیت و متناسب با شرایط، در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بر اهمیت این مساله تاکید کرده اند.