کد خبر: ۲۶۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۱۱

تولد پنجاه سالگی امین حیایی در عصر جدید +عکس

مراسم اعلام برگزیدگان قسمت های پنجم و ششم دور دوم عصر جدید امشب از شبکه سه سیما پخش شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ برنامه تلویزیونی «عصر جدید» روز پنج شنبه ۲۳ خرداد ماه آرای مردمی را با حضور داوران و شرکت کنندگان به نمایش گذاشت.


همزمان با تولد امین حیایی عوامل عصر جدید برای او جشن تولد گرفتند وحیایی در توضیح تجربه ۵۰ سالگی خود گفت: زندگی من فراز و نشیب بسیاری داشت. آدم عاشق پیشه‌ای بودم و تا دلتان بخواهد شکست عشقی خوردم. شاید باید این شکست‌ها را تجربه می‌کردم تا به عشق واقعی برسم.

وی ادامه داد:این شکست‌ها برای من شکست نبود چراکه همیشه خدا در زندگی من بوده است و همیشه در مسیر اتفاقات جدیدی را سپری کردم.

بازیگر کلاه پهلوی عنوان کرد: همه این اتفاقات خوب به خاطر خداوند و دعای پدر و مادرم و نان حلالی است که سر سفره آوردند، هر دو کارمند بودند و همیشه از آن‌ها یاد گرفتم که با عشق زندگی کنم.

حیایی گفت: نقطه عطف زندگی من فوت خواهرم بود که بسیار روی من تاثیر گذاشت و به خودم آمدم و دوباره شروع کردم.

بازیگر اخراجی‌ها با اشاره به صبر در زندگی توضیح داد: صبور بودن در زندگی خیلی خوب است و هر کدام از شما نردبان خود را دارید و من هیچ وقت حسادت نکردم و مسیر خودم را داشتم و بدانید که غرور و حسادت اثرات منفی در شغل شما خواهد داشت.

در فصل دوم این برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند، اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان گذاشتند تا بینندگان فینالیست نهایی این برنامه را انتخاب کند.

در قسمت پنجم داوران آرمان امیدی و محمد زارع را به عنوان برگزیده انتخاب کردند

همچنین قسمت ششم داوران نهدی عبدالوند و پیام حسن زاده را را برگزیدند.

مردم با رای دادن به این چهار شرکت کننده، دو نفر یعنی محمد زارع را با دو میلیون و ۶۶۱ هزار و ۵۳۲ و همچنین مهدی عبدالوند را با یک میلیون و ۷۳۶ هزار و ۶۴۷ برای رسیدن به مرحله بعدی انتخاب کردند.

البته باید گفت آرمان امیدی با دو میلیون و ۶۵۸ هزار و ۱۹۶ و پیام حسن نژاد با یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۵۶۱ از دور دوم مسابقه عصر جدید حذف شدند.

در پایان آرمان امیدی به عشق مردم و تشویق تماشاگران، قطعه‌ای یک دقیقه‌ای را اجرا کرد. آریا عظیمی نژاد هم قول داد به آرمان کمک کند تا یک قطعه موسیقی را تولید و در برنامه‌های آتی عصر جدید اجرا کند./باشگاه خبرنگاران