کد خبر: ۲۶۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۴۸

سامان قدوس پنجمین بازیکن برتر فصل آمیان شد

 ستاره ایرانی تیم فوتبال آمیان فرانسه به عنوان پنجمین بازیکن برتر فصل این باشگاه انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال آمیان فرانسه بر اساس نظرسنجی شبکه رادیویی france belu Picardie و سایت باشگاه آمیان (le ۱۱ amienois) به عنوان پنجمین بازیکن برتر فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ این باشگاه انتخاب شد.

این ۲ رسانه با برگزاری یک نظرسنجی از هواداران آمیان خواستند که از میان ۸ گزینه معرفی شده (از جمله سامان قدوس) بهترین بازیکن فصل آمیان را انتخاب کنند.

در پایان نظرسنجی، رجیس گورتنر دروازه‌بان آمیان که نقش پر رنگی در بقای این تیم در رقابت‌های لوشامپیونه داشت با کسب ۴۵ درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن فصل این باشگاه انتخاب شد.

پس از او، توماس مونکوندویت با ۱۶ و الکسیس بلین با ۱۱ درصد آرا در جای دوم و سوم برترین بازیکنان فصل قرار گرفتند و اریک پیئترس نیز با کسب ۱۰ درصد آرا به عنوان چهارم دست یافت.

قدوس با وجود این که نتوانست در همه بازی‌های فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ برای تیمش به میدان برود، اما در مسابقاتی که در میدان حضور یافت به قدری عملکرد درخشانی داشت که از سوی هواداران آمیان با کسب ۹ درصد آرا به عنوان پنجمین بازیکن برتر فصل انتخاب شد.

سایت باشگاه آمیان درباره قدوس نوشت: قدوس با ۴ گل زده و چند پاس گل یکی از برجسته‌ترین بازیکنان هجومی فصل بود. هر چند که این بازیکن ملی پوش ایران به دلیل حضور در جام ملت‌های آسیا و عمل جراحی آپاندیس در ماه مارس، یک سوم از بازی‌های فصل را از دست داد.
گفتنی است، پیش از این قدوس موفق شده بود عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر و اکتبر آمیان را به دست آورد.

*باشگاه خبرنگاران