کد خبر: ۲۶۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۸

اعتراف کارگردان «دختر شیطان» به شکست فیلمش

قربان محمدپور، کارگردان فیلم سینمایی «دختر شیطان» با حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» به شکل تلویحی به شکست فیلمش در گیشه سینماها اعتراف کرد
 وطن امروز نوشت: قربان محمدپور، کارگردان فیلم سینمایی «دختر شیطان» با حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» به شکل تلویحی به شکست فیلمش در گیشه سینماها اعتراف کرد. این فیلم که از ۱۵ خرداد اکران خود را آغاز کرده، بر اساس سامانه فروش سینمای ایران تا کنون فقط ۳۸۱ میلیون تومان فروخته و با وجود برخی جنجال‌‌‌ها درباره عکس‌های نامناسب بازیگر هندی این فیلم، در گیشه شکست خورده است. این در حالی است که فیلم قبلی محمدپور با نام «سلام بمبئی» در سال ۱۳۹۵ بیش از ۱۳ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان فروش داشت.

محمدپور در واکنش به این موضوع که فیلمش در شرایط فعلی شانسی برای موفقیت بزرگ ندارد، پاسخ داد: فکر می‌کنم زمان اکران فیلم مشکل دارد و ما در زمان‌بندی برای اکران این فیلم اشتباه کردیم، چون سینمای ایران ظرفیت این را ندارد که همزمان 5-4 فیلم پرفروش اکران شود. روز نخست با گیشه ۱۰۰ میلیونی، فروش ما بد نبود اما در روزهای بعد به مرور سالن‌های ما کم شد و فکر می‌کنم برای نابودی فیلم همین کافی است.

افخمی در واکنش به این مدعا گفت: فکر نمی‌کنید فیلمی که در روز نخست تماشاچی جذب نکند، سانس‌هایش گرفته می‌شود؟ محمدپور پاسخ داد: بر اساس قانون شورای صنفی، فیلمی که جدید اکران می‌شود باید در تمام پردیس‌ها به مدت 2 هفته یک سانس به آن اختصاص یابد. این در حالی است که برای فیلم من فقط یک روز مهلت داده شد و تنها پردیسی که این قانون را رعایت کرد، پردیس کورش بود، آن هم به دلیل اینکه صاحب این پردیس (علی سرتیپی) پخش‌کننده ما هم هست.

این کارگردان با تأیید این نکته افخمی که ملودرام طی سال‌های اخیر در چارچوب سینما جایی ندارد و مدیوم تلویزیون برای آن بهتر است، گفت: با شما موافقم، چون کمتر می‌بینیم فیلمی ملودرام در سینمای جهان موفق باشد.