کد خبر: ۲۶۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۶۴

آزار و اذیت زنان مسافر به قصد انتقام

 پسری جوان که بعد از سوارکردن زنان به‌عنوان مسافر آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، در بازجویی‌ها ادعا کرد قصد داشت از زنان انتقام بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ رسیدگی به این پرونده از شش ماه پیش با شکایت زنی جوان آغاز شد. این زن با حضور در دادسرای جنایی تهران گفت: به‌عنوان مسافر سوار یک پراید شدم. راننده بعد از طی مسافتی کوتاه تغییر مسیر داد به همین دلیل به او اعتراض کردم، اما اهمیتی نداد. به او گفتم خودرو را نگه دارد تا پیاده شوم، اما این بار با خشونت رفتار کرد. آن‌موقع بود که فهمیدم قصد آزار و اذیت مرا دارد.

خواستم در ماشین را باز کنم، اما در دستکاری شده بود و از داخل باز نمی‌شد. راننده وقتی مقاومت مرا دید با یک گوی آهنی ضربه‌ای به سرم زد، اما من باز هم تسلیم نشدم. چون ورزش‌های رزمی کار کرده‌ام توانستم در برابر او مقاومت کنم. چشمم به تکه‌ای فلز افتاد که کف ماشین بود. آن را برداشتم و ضربه محکمی به سر راننده زدم که کمی بی‌حال شد و سرش خون آمد. من از فرصت پیش‌آمده استفاده کردم و با هر سختی‌ای که بود، در ماشین را باز و فرار کردم؛ البته قبل از آن توانستم چند رقم از شماره پلاک پراید را حفظ کنم.

این پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفت و آن‌ها تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری راننده پراید را آغاز کردند، اما قبل از اینکه به نتیجه‌ای برسند، چند زن دیگر با حضور در دادسرا علیه مرد مسافرکش‌نما شکایت کردند و گفتند توسط او مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند.

به این ترتیب دامنه تحقیقات پلیس گسترش یافت. کارآگاهان که مطمئن بودند در تمامی شکایت‌ها با متهم مشترکی مواجه هستند، از طریق ارقامی که شاکی اول حفظ کرده بود، ۴۰ خودروی پراید را شناسایی کردند و مالکان آن‌ها را زیر نظر گرفتند تا اینکه بالاخره به پسری ۲۵ ساله که کارگر ساختمان بود، ظنین شدند و او را دستگیر کردند.

متهم بعد از انتقال به مقر پلیس سعی کرد وانمود کند بی‌گناه است، اما انکار‌های او فایده‌ای نداشت، چون شاکیان چهره وی را دیده بودند. این‌گونه بود که پسر جوان مجبور به اعتراف شد. او گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با دختری آشنا و با او دوست شدم. بعد از گذشت مدتی خیلی به او علاقه پیدا کردم طوری که دیگر بدون او نمی‌توانستم زندگی کنم. رابطه ما به‌خوبی پیش می‌رفت و من احساس خوشبختی می‌کردم تا اینکه فهمیدم این دختر با پسران دیگری نیز در ارتباط است و اتفاقا یکی از آن پسران دوست خودم است. فهمیدن این موضوع حالم را خیلی بد کرد. با آن دختر قطع رابطه کردم، اما نمی‌توانستم خیانتی را که در حقم شده بود فراموش کنم. از تمام دختران متنفر شده بودم به همین دلیل تصمیم گرفتم از آن‌ها انتقام بگیرم.

متهم ادامه داد: زنان جوان را به‌عنوان مسافر سوار می‌کردم و آن‌ها را آزار می‌دادم. از این کار هیچ هدفی غیر از انتقام‌گیری نداشتم.

بنا بر این گزارش متهم بعد از اعتراف به جرمش با قرار بازداشت در اختیار کارآگاهان قرار گرفت تا جزئیات جرائمش فاش شود

*روزنامه شرق