کد خبر: ۲۶۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۴

دستگیری دلالان خیابانی دلار در مشهد

با دستور مقام قضایی در دادسرای انقلاب مشهد با برخی عاملان نابسامانی بازار ارز در مشهد برخورد و در این زمینه ۱۰ نفر دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ باتوجه به فعالیت گسترده برخی دلالان خیابانی که در پشت پرده با سرشاخه‌های ایجاد آشفتگی در بازار ارز هم بی‌ارتباط نیستند و به این واسطه قیمت لحظه‌ای و خیابانی برای دلار و دیگر ارزهای رایج تعیین می‌کنند، سبب شد تا مقام‌قضایی در دادسرای انقلاب مشهد یکشنبه گذشته با صدور دستوری از مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی بخواهد پس از حضور در محل و رصد میدانی ماجرا، عاملان اصلی این اقدام خلاف قانون را شناسایی و بازداشت کنند.

خبر فوری: برهمین اساس بود که چندین تیم از مأموران پلیس آگاهی و یگان امداد عصر روز یادشده در خیابان امام خمینی حاضر شدند و برخی عاملان نوسان قیمت بازار ارز در مشهد مورد شناسایی قرار گرفتند. از همین رو و در پی یک عملیات پلیسی، ۱۰ نفر از دلالان خیابانی دستگیر شدند و همه ارزهای قاچاق که حدود ۸۰۰۰ دلار و ۶ میلیون و ۵۰۰ دینار عراقی بود به همراه متهمان توقیف و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

این گزارش حاکی است متهمان پس از طی شدن مراحل انتظامی و تشکیل پرونده فروش ارز قاچاق در حاشیه خیابان به تعزیرات حکومتی استان منتقل تا قانون در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری کند.