کد خبر: ۲۶۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۰۵

۴هدف اصلی پرسپولیس در نقل و انتقالات

باشگاه پرسپولیس 4 بازیکن را به عنوان هدف اصلی خود مشخص کرده و می‌خواهد با خرید آن ها، تیمی قدرتمند را روانه فصل جدید کند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ پس از برانکو ایوانکوویچ، مدیران باشگاه پرسپولیس حالا برای انتخاب سرمربی جدید به تکاپو افتاده اند و در حال مذاکره با گزینه های مختلف هستند. از بین یحیی گل محمدی یا مربیان خارجی که نامشان در اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود، به زودی یک نفر روی نیمکت سرخپوشان خواهد نشست اما فارغ از انتخاب سرمربی، سرخ ها 4 هدف جدی در نقل و انتقالات خواهند داشت و امیدوارند با جذب آن‌ها، پرقدرت تر از همیشه در لیگ نوزدهم حاضر شوند.

قرمزها در خط دفاع شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی و محمد انصاری را در اختیار دارند اما به دنبال محمدحسین کنعانی زادگان نیز هستند. کنعانی که در یک مقطع کوتاه پیراهن پرسپولیس را پوشید، فصل گذشته در ترکیب تیم ماشین سازی درخشش خوبی داشت و موفق شد به جام ملت های آسیا نیز برسد. باتوجه به این که قرارداد او با تیم قبلی به پایان رسیده و کنعانی زادگان نیز علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس دارد، جذب این بازیکن نمی تواند دشواری خاصی برای ایرج عرب و دیگر مدیران باشگاه داشته باشد.

وحید امیری دیگر ستاره ای است که مورد توجه پرسپولیسی ها قرار دارد. امیری در لیگ های شانزدهم و هفدهم پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد و یکی از بهترین و مثمرثمرترین بازیکنان این تیم بود. او در پست های وینگر چپ و مهاجم سایه برای تیم برانکو بازی کرد اما در تابستان سال گذشته، پرسپولیس را ترک کرد و به ترابزون اسپور پیوست. فصل ناموفق امیری در ترکیه در حالی رقم خورد که حالا سرخ ها به دنبالش هستند و می خواهند با خرید او، گام بلندی در نقل و انتقالات بردارند.

پرسپولیس برای جذب بدون هزینه ی امیری باید مذاکراتی را با ترابزون انجام دهد اما باتوجه به دستمزد قابل توجه این بازیکن، باشگاه ترک بی میل نیست که به شکل رایگان او را آزاد کند. البته شاید ایجاد سروصدا و جنجال، کار را سخت کند و سبب شود باشگاه ترابزون اسپور، از پرسپولیسی ها پول رضایت نامه بخواهد.

علاوه بر این دو، قرمزها قصد دارند دو پرسپولیسی دیگر را هم به این تیم بازگردانند. فرشاد احمدزاده یکی از آن هاست که فصل ناموفقی را در لهستان سپری کرد و حالا مورد توجه پرسپولیسی ها قرار دارد. احمدزاده که در تیم های پایه پرسپولیس رشد کرد و به فوتبال معرفی شد، از لیگ پانزدهم در ترکیب تیم برانکو جای داشت و مهره مورد علاقه این مربی به شمار می رفت و حالا احتمال دارد بازهم به جمع سرخپوشان بازگردد.

اما شاید مهم ترین هدف تابستانی پرسپولیس، مهدی طارمی باشد. مهاجمی که پس از دو عنوان آقای گلی در لیگ های پانزدهم و شانزدهم، به خاطر بی قانونی در جریان انتقال از ریزه اسپور به پرسپولیس، 4 ماه محروم شد و سپس به الغرافه رفت اما حالا ممکن است بار دیگر در حوالی خیابان شیخ بهایی قرارداد جدیدی را با پرسپولیسی ها به امضا برساند.

البته این ها در شرایطی هستند که بازیکن دیگری از پرسپولیس جدا نشود. شاید با جدایی علیرضا بیرانوند، شاهد حضور یک دروازه بان نامدار در پرسپولیس باشیم.

همچنین خرید فرشاد احمدزاده به شرطی انجام می شود که قرارداد بشار رسن به امضا نرسد. بشار نیز در این روزها مذاکراتی را با مدیران سرخ داشته و باتوجه به محبوبیتی که دارد، یکی از بازیکنان مهم پرسپولیس در نقل و انتقالات به حساب می آید.

با این حال باید منتظر ماند و دید که در روزهای آتی چه اتفاقی رخ می دهد و آیا سرخ ها می توانند اهداف اصلی خود در نقل و انتقالات را جذب کنند یا نه./ورزش سه