کد خبر: ۲۶۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۲۲

واعظی در مورد «گاندو»: به برخورد‌های صداوسیما عادت کرده ایم / سناریوسازی می‌کنند / نویسنده اش می‌گوید ۸۰ درصد تخیل بوده؛ خب چرا حقیقت را نمی‌گویید؟

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درخصوص توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس گفت: توقیف نفت‌کش کار اشتباهی بوده و‌ یک‌راهزنی است و ما هم‌ محکوم‌کردیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درخصوص توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس گفت: توقیف نفت‌کش کار اشتباهی بوده و‌ یک‌راهزنی است و ما هم‌ محکوم‌کردیم.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: نقش پلیس خوب یا بد برای فرانسه در برجام خیال‌پردازی است. فرانسه کشوری بوده که در مذاکرات حضور داشته است. طبیعی است که این کشور نگرانی‌های امنیتی بیشتری از آمریکا داشته باشد.

وی افزود: آنها عزم ایران را دیدند و‌ برای همین تلاش می‌کنند به راه‌حلی برسند تا برجام بماند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درخصوص موضوع توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس تصریح کرد: توقیف نفت‌کش کار اشتباهی بوده و‌ یک‌راهزنی است و ما هم‌ محکوم‌کردیم.

واعظی در پاسخ به این سوال که با توجه به تنش‌های اخیر آیا انگلیس از برجام خارج خواهد شد یا خیر؟ گفت: خیر ارتباطی با برجام ندارد.

وی همچنین تاکی کرد: مکانیزم‌ ماشه در بجام رخ نخواهد داد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره پخش سریال گاندو نیز گفت: گاند‌و را ندیدم اما مردم و‌ مسئولان تماس گرفتند و گلایه کردند که سناریو‌سازی می‌شود. ما عادت کردیم که در برنامه‌های مختلف صداوسیما برخورد جناحی و‌ حزبی نسبت به دولت وجود داشته باشد.

واعظی افزود: اینکه سریالی ساخته می‌شود مشکلی نیست اما خب وقتی نویسندش می‌گوید 80 درصدش تخیل است، این چه معنی می‌دهد؟ سوال ما این است که چرا حقیقت را به مردم نمی‌گویند. چرا ذهن مردم را به موضوعات مختلف مشغول می‌کنند؟

واعظی ادامه داد: گروهی که برای ما گزارش نوشتند، گفتند جایگاه قوه قضاییه هم‌ در این سریال تنزّل داده شده و شورای عالی امنیت ملی را نیز تنزل داده است./تسنیم