کد خبر: ۲۶۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۷

حاتمی، معادی و حامد همایون در راه نمایش خانگی

شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه دو عنوان فیلم سینمایی ایرانی موافقت کرد که یکی از آن‌ها فیلم سینمایی «بمب یک عاشقانه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی پیمان معادی است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در جلسات اخیر شورای پروانه نمایش خانگی، برای فیلم‌های سینمایی ایرانی «بمب یک عاشقانه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی پیمان معادی و «ماموریت غیر ممکن» به تهیه‌کنندگی محمود فلاح و کارگردانی یعقوب غفاری پروانه نمایش خانگی صادر شد.

شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی، برای مجموعه «بالش‌ها(فصل۲)» به تهیه‌کنندگی مجید حسنی و کارگردانی احمد درویشعلی پور، «پسر» به تهیه‌کنندگی مهدی فردقادری و کارگردانی نوشین معراجی و «قصه‌های باد» به تهیه‌کنندگی حمید جمدر و کارگردانی علی صفائیان پروانه ساخت صادر شد.

فیلم سینمایی «بمب یک عاشقانه» در ۱۴ آذر ۹۷ روی پرده رفت و در نهایت به فروش شش میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومانی دست پیدا کرد. پیمان معادی، لیلا حاتمی، سیامک انصاری و حبیب رضایی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

دیگر فیلمی که پروانه نمایش خانگی دریافت کرد، «ماموریت غیرممکن» است که از بازی خوانندگانی چون حامد همایون و امیرعباس گلاب بهره برده است. این فیلم بهمن ۹۷ در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفت، ۵۸۵ میلیون تومان در گیشه فروخت./خبرآنلاین