کد خبر: ۲۶۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۶

منصوریان در مصاحبه با AFC:می‌خواهیم الاتحاد را شکست دهیم

 سرمربی تیم ذوب‌آهن می گوید با تیمی جوان به مصاف نماینده عربستان خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ ذوب آهن تنها نماینده باقی مانده فوتبال ایران در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا است و حدود یک ماه دیگر باید در جدالی سرنوشت ساز در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها به مصاف تیم الاتحاد عربستان برود. شاگردان منصوریان این شانس را دارند تا با برتری در جدالی که در زمین بی طرف هم برگزار خواهد شد، به جمع 4 تیم برتر غرب آسیا صعود کنند.

علیرضا منصوریان در همین خصوص به سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ما تمرینات بدنسازی و قدرتی را انجام می دهیم. ما سخت کار می کنیم تا در شرایط مناسب باشیم برای دیدار با الاتحاد ما بازی های دوستانه زیادی را برنامه ریزی کرده ایم و 6 مینی کمپ هم در اصفهان خواهیم داشت.ما از تیم های زیادی دعوت کردیم تا به اصفهان بیایند، مینی کمپ ابتدایی مان در جنوب ایران خواهد بود، جایی که آب و هوایش شبیه به دبی و دوحه است.

منصوریان همچنین راجع به حریف عربستانی گفت: من الاتحاد را میشناسم و آن ها را آنالیز کرده ام. تمام بازی های فصل قبل شان چه در لیگ و چه در آسیا را تماشا کردم. ما تیم جدیدی برای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان داریم و بازیکنانی که فصل پیش در تیم ما بودند حالا خیلی هایشان حضور ندارند.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به جوانگرایی در تیمش عنوان کرد: ما با تیم جدید تر در لیگ قهرمانان رقابت می کنیم، بازیکنانی که تجربه بازی در این سطح را ندارند و به همین خاطر ما از لحاظ روحی روانی هم با آن ها کار می کنیم.مطمئنا ما یک بازی آسان نخواهیم داشت اما این برای الاتحاد هم صادق است./خبرآنلاین