کد خبر: ۲۶۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۵۹

روایتی هیجان‌انگیز و گریه‌آور از زندگیِ خانم بازیگر

فیلم زندگینامه‌ای "جودی" که روایتی هیجان‌انگیز و گریه‌آوز از زندگی جودی گارلند ستاره سینمای کلاسیک است روی پرده می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ اولین تریلر فیلم زندگینامه‌ای "جودی" با بازی رنه زلوگر در نقش جودی گارلند، بازیگر فیلم جادوگر شهر اوز به نمایش درآمد.

این فیلم 27سپتامبر (5مهر) در آمریکا و13 اکتبر 2019 (21مهر 1398) در انگلیس اکران خواهد شد. براساس تریلر منتشر شده از این فیلم به‌نظر می‌رسد این فیلم روایتی هیجان‌انگیز و همچنین گریه‌آور از زندگی جودی گارلند باشد.

جودی گارلند در میانه قرن بیستم از خوانندگان و بازیگران فعال بود اما آنچه امروز یاد او را در خاطره‌ها همچنان زنده نگه داشته بازی درخشان وی در نقش دوروتی در فیلم "جادوگر شهر اوز" اثر کلاسیک ویکتور فلمینگ است. او در زمان بازی در این فیلم تنها 17سال داشت.

به گزارش همشهری به نقل از نیشن، فیلم "جودی" به وقایع سال1969 و چند‌ماه پیش از مرگ جودی گارلند پرداخته است. بر مبنای آنچه در این تریلر نمایش داده شده جودی که نقش وی را زلوگر بازی می‌کند با 2 فرزند خود به یک هتل می‌رود. در آنجا وی متوجه می‌شود که اتاق از رزرو وی خارج شده، چراکه مدیران هتل با بررسی حساب وی متوجه شده بودند که وی بدهکار است و توان پرداخت هزینه اقامت در هتل را ندارد. او که قبلا خانه و مدیر برنامه‌هایش را نیز از دست داده بود، به سختی به‌دنبال کار می‌گردد تا اینکه کاری در لندن به وی پیشنهاد می‌شود. اما او درصورت پذیرش این شغل جدید باید بچه‌هایش را در آمریکا رها کند و به لندن برود.

فیلم "جودی" توسط روپرت گولد کارگردانی شده و رنه زلوگر در نقش جودی گارلند در این فیلم به همراه بازیگرانی نظیر جسی باکلی، فین ویتروک و روفوس سوئل بازی می‌کنند.

جودی گارلند، خواننده و بازیگر مشهور سینما در سال‌های میانه قرن بیستم بود که به‌خاطر نقش‌آفرینی در فیلم‌های بسیاری ازجمله "جادوگر شهر اوز" و فیلم بی‌تجربه‌ها مشهور شد. لیزا مینلی، بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی دختر جودی گارلند از همسر دومش وینسنت مینلی است./ایران آرت