کد خبر: ۲۶۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۸

دکتر حسین زاده: بانک ملی ایران با تمام توان برای حل مشکلات اقتصادی استان ایلام می کوشد

دکتر محمد رضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران که به همراه تیمی از مسئولان اقتصادی کشور به استان ایلام سفر کرده است ،در نشست ستاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی این استان اعلام کرد: تقریبا ١٠٠ در صد منابع سیستم بانکی استان از سوی بانک ها به پیشبرد طرح ها اختصاص یافته و در این زمینه مصرف شده است.

وی افزود: استان ایلام از جمله استان هایی است که به توجه بیشتر نیاز دارد و بر این اساس همه سازمان های دولتی باید در جهت بهبود وضعیت و آبادانی هر چه بیشتر استان بکوشند و بانک ملی ایران نیز در این زمینه هیچ محدودیتی قائل نیست و آمادگی تامین منابع برای اجرای همه طرح های عمرانی استان را دارد.

مدیر عامل بانک ملی ایران همچنین اظهار داشت : هر پروژه ای که به رشد اقتصادی استان کمک کند، بانک ها و در راس آنها بانک ملی ایران آمادگی دارند آنها را به تصویب برسانند تا مشکل محرومیت در منطقه حل شود.

وی در خصوص تسهیلات اختصاص یافته به مناطق سیل زده نیز بیان داشت : با بررسی های به عمل آمده مشخص شد آنچه سهمیه بانک ها بوده ، طبق روال خوبی پرداخت شده است.

حسین زاده به سایر سازمان ها و ادارات توصیه کرد : باید وضعیت زندگی مردم در این مناطق را در نظر بگیرند و دست به دست هم دهیم  تا مردم خوبمان سریع تر سر و سامان بگیرند.

عادل آذر رییس دیوان محاسبات کشور نیز در این نشست گفت :انصافاً بانک ملی ایران و در راس آن دکتر حسین زاده نسبت به سایر بانک های دولتی در خصوص کمک به طرح های اقتصاد مقاومتی و تولیدی بیشتر پای کار بوده اند و جلوتر هستند و از این بابت از ایشان و مجموعه بانک ملی ایران تشکر و قدردانی می کنم.

همچنین قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام  از نقش آفرینی خوب بانک ملی ایران  در تأمین مالی  طرح های تولیدی و اقتصادی در استان ایلام   و به صورت ویژه از دکتر حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران تقدیر  کرد.