حمیدرضا ترقی: مردم از مجازات سران فتنه کوتاه نمیآیند
مهمترین محورهای سخنان حمیدرضا ترقی عضو حزب مؤتلفه در گفتگو با «نسیم» بدین شرح است:
-مردم با حضور امروز خود زمینه بیعت مجدد با نظام اسلامی را فراهم کردند و با تأکید خود نشان دادند که نسبت به غرب و آمریکا هم چنان بدبین هستند و سیاست های مداخله گرایانه آمریکا را نمیپذیرند.
- مردم با حضور خود نشان دادند که علاوه بر نواقصی که مسؤلین در ارائه خدمات به مردم دارند، ملت این را به پای نظام و اسلام نمیگذارند و آن را به حساب مسؤلین میگذارند.
- مسؤلین ما باید از این وفاداری مردم در برابر نظام درس بگیرند و در خدمت به مردم و حل مشکلات آنها بیش از گذشته تلاش کنند.
-قطعأ منظور آقای روحانی از آشتی ملی، آشتی با ساختارشکنان و متخلفین از قانون نبوده است. نظر ایشان در جهت بازگشت کسانی بود که بامردم قهر کردند و تحت تأثیر فتنه گران قرار کرفتند, اکثریت مردم طرفداری خود را نشان دادند و عده قلیلی هستند که باید بازگردند.
- مفهوم آشتی ملی این نیست که مردم از کیفر و مجازات سران فتنه و خدشه دار کنندگان حماسه سیاسی سال 88 کوتاه میآیند، این حق الناس به گردن سران فتنه است که باید بدهند.
- در کشور ما قهری وجود ندارد که به دنبال آشتی ملی باشیم این معنای قهر برای جامعهای چون سوریه صذدق میکند که دچار دو دستگی شده است.
-مردم با حضور امروز خود زمینه بیعت مجدد با نظام اسلامی را فراهم کردند و با تأکید خود نشان دادند که نسبت به غرب و آمریکا هم چنان بدبین هستند و سیاست های مداخله گرایانه آمریکا را نمیپذیرند.
- مردم با حضور خود نشان دادند که علاوه بر نواقصی که مسؤلین در ارائه خدمات به مردم دارند، ملت این را به پای نظام و اسلام نمیگذارند و آن را به حساب مسؤلین میگذارند.
- مسؤلین ما باید از این وفاداری مردم در برابر نظام درس بگیرند و در خدمت به مردم و حل مشکلات آنها بیش از گذشته تلاش کنند.
-قطعأ منظور آقای روحانی از آشتی ملی، آشتی با ساختارشکنان و متخلفین از قانون نبوده است. نظر ایشان در جهت بازگشت کسانی بود که بامردم قهر کردند و تحت تأثیر فتنه گران قرار کرفتند, اکثریت مردم طرفداری خود را نشان دادند و عده قلیلی هستند که باید بازگردند.
- مفهوم آشتی ملی این نیست که مردم از کیفر و مجازات سران فتنه و خدشه دار کنندگان حماسه سیاسی سال 88 کوتاه میآیند، این حق الناس به گردن سران فتنه است که باید بدهند.
- در کشور ما قهری وجود ندارد که به دنبال آشتی ملی باشیم این معنای قهر برای جامعهای چون سوریه صذدق میکند که دچار دو دستگی شده است.