کد خبر: ۲۶۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۷

فتاح: هیچ‌کس نباید از کمیته امداد ناامید برگردد

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مددکاران خط مقدم این نهاد محسوب می‌شوند، گفت: در برخورد با نیازمندان باید تواضع، تکریم و خوشرویی را مد نظر داشته باشیم و هیچکس نباید از مراجعه به کمیته امداد نا امید برگردد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سیدپرویز فتاح در یازدهمین دوره فرهنگی، آموزشی و زیارتی مددکاران در مشهد، با تاکید بر ضرورت برخورد احترام‌آمیز مددکاران با مددجویان و نیازمندان افزود: مددکاران در برخورد با افراد نیازمند اگر نمی‌توانند کمک مالی داشته باشند، تواضع، تکریم، ایجاد رضایتمندی، خوشرویی و ابراز محبت را در اولویت قرار دهند.

وی راه حل مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان را عمل جهادی و انقلابی از سوی مسئولان دانست و ادامه داد: با توجه به هجمه‌های دشمن و نشانه گرفتن سفره‌های مردم و افزایش مراجعات به کمیته امداد، هیچکس نباید از در این نهاد نا امید برگردد.

رئیس کمیته امداد از رضایت مقام معظم رهبری و مردم نسبت به این نهاد به عنوان بزرگترین سرمایه یاد کرد و گفت: باید فرهنگ‌های خوبی مانند سرکشی از نیازمندان با حضور مسئولان و خیران در جامعه توسعه و ترویج یابد.

فتاح با اشاره به ارتقای رفتاری مددکاران در برخورد با مددجویان بیان کرد: مددکاران کمیته امداد در حوادثی مانند زلزله کرمانشاه و سیل امسال در کمک‌رسانی به مددجویان تلاش همه جانبه‌ای داشتند و رضایت مردم و مددجویان را جلب کردند.

وی با تاکید بر اهمیت تکریم مددجویان افزود: به منظور تسهیل در امر سفر به مشهد مقدس و فراهم کردن شرایط زیارت مددجویان تحت حمایت، زائرسرای کرامت ساخته شد که اسکان مددجویان در مکانی نزدیک به حرم مطهر و با پذیرایی مناسب صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد، پرداخت کمک هزینه اجاره‌بها و تخصیص اعتبار برای رهن مسکن مددجویان را از اقدامات امسال کمیته امداد برشمرد و ادامه داد: از جمله فعالیت‌های کمیته امداد در سال‌های اخیر، حذف صف برای ورود به چرخه حمایتی، پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و یا جهیزیه و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی است.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، فتاح با اشاره به اینکه برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اعتبارات خوبی با همکاری دستگاه‌های مربوطه تخصیص داده شده است، ادامه داد: امسال در این بخش شاهد افزایش سقف اعطای تسهیلات از ۲۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان در بخش اشتغال شهری و روستایی هستیم./ایسنا