کد خبر: ۲۶۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۲۷

قیمت روز خودرو در بازار امروز یکشنبه ۲۳ تیر/ بازار خودرو به آرامش رسید؟

امروز سایپا ۱۳۱ مثل گذشته ۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود که حدود هشت میلیون تومان بالاتر از قیمت مصوب کارخانه است. قیمت روز پراید وانت ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که چهار میلیون تومان بیشتر از قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود.قیمت روز سمند LX امروز با کاهش یک میلیون تومانی همراه است و با قیمت ۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. سمند EF۷ امروز بدون تغییر مانده و برای خرید آن باید ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کرد.

امروز سایپا ۱۳۱ مثل گذشته ۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود که حدود هشت میلیون تومان بالاتر از قیمت مصوب کارخانه است. قیمت روز پراید وانت ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که چهار میلیون تومان بیشتر از قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود.قیمت روز سمند LX امروز با کاهش یک میلیون تومانی همراه است و با قیمت ۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. سمند EF۷ امروز بدون تغییر مانده و برای خرید آن باید ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ قیمت انواع خودرو در بازار آزاد کمی آرام گرفته و خبری از تغییرات روزانه قیمت‌ها نیست. هرچند باید همچنان منتظر بمانیم و ببینیم آیا ماشین‌ها واقعا آرام گرفته‌اند، یا دوباره بعد از یکی دو هفته می‌خواهند با هم کورس افزایش قیمت بگذارند؟
 
به گزارش فرارو امروز قیمت انواع محصولات سایپا به جز پراید هاچ‌بک، بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده است. قیمت روز محصولات ایران خودرو سرعت کاهش خود را کم کرده و امروز شاهد کاهش در حد چند صد هزار تومان در بین محصولات ایران خودرو هستیم. بیشترین افزایش قیمت آنها مربوط به پژو پارس، رانا و سمند LX است که نسبت به روز گذشته یک میلیون تومان ارزان شده‌اند.
 
امروز محصولات مدیران‌خودرو در ادامه روند روزهای گذشته بدون تغییر باقی مانده‌اند و محصولات کرمان خودرو تا سه میلیون تومان ارزان شده‌اند.
 

قیمت روز محصولات سایپا

اکثر خودرو‌های سایپا امروز درجا می‌زنند و شاهد تغییری در قیمت آن‌ها نسبت به روز گذشته نیستیم. تنها قیمت روز پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱ با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی روبرو شده و امروز به ۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

امروز سایپا ۱۳۱ مثل گذشته ۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود که حدود هشت میلیون تومان بالاتر از قیمت مصوب کارخانه است. قیمت روز پراید وانت ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که چهار میلیون تومان بیشتر از قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود.

قیمت روز تیبا صندوق‌دار روی رقم ۵۳ میلیون ایستاده و با قیمت مصوب کارخانه ۱۱ میلیون تومان اختلاف دارد. تیبا ۲ حدود ۵.۵ میلیون تومان گران‌تر است و با قیمت ۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین ساینا امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته با قیمت ۵۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
 
قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۲۳ تیرمطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
سایپا ۱۱۱
۵۰,۷۰۰,۰۰۰
۵۱,۰۰۰,۰۰۰
۳۹,۶۸۱,۰۰۰
 سایپا ۱۳۱
۴۵,۳۰۰,۰۰۰
۴۵,۳۰۰,۰۰۰ ۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
سایپا ۱۵۱
۴۴,۲۰۰,۰۰۰
۴۴,۲۰۰,۰۰۰ ۴۰,۲۱۳,۰۰۰
تیبا
۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۵۳,۰۰۰,۰۰۰ ۴۲,۷۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۵۸,۵۰۰,۰۰۰
۵۸,۵۰۰,۰۰۰ ۵۰,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۵۸,۸۰۰,۰۰۰
۵۸,۸۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
ساینا (رینگ آلمینیومی)
۶۱,۲۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰
۶۰,۹۴۳,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو

پژو ۲۰۶ صندوق‌دار که دیروز با کاهش قیمتش خیلی‌ها را انگشت به دهان گذاشت، امروز دنده معکوس کشیده و کمی افزایش قیمت پیدا کرده است. طوری که قیمت روز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به ۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده و در طرف مقابل پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ هرکدام با کاهش ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی به ۸۳ میلیون و ۹۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده‌اند.

قیمت روز سمند LX امروز با کاهش یک میلیون تومانی همراه است و با قیمت ۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. سمند EF۷ امروز بدون تغییر مانده و برای خرید آن باید ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کرد.

قیمت روز پژو ۴۰۵ امروز بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان کم شده. طوری که پژو ۴۰۵ GLX بنزینی در بازار ۷۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود که نشان دهنده کاهش ۳۰۰ هزار تومانی آن نسبت به روز گذشته است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز با کاهش جزئی ۲۰۰ هزار تومانی به ۷۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده و پژو ۴۰۵ SLX ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده و ۸۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

امروز پژو پارس به روند کاهش چند روزه خود ادامه داده و فاصله خود را از مرز ۱۰۰ میلیونی بیشتر می‌کند. این ماشین امروز با کاهش یک میلیونی به ۹۷ میلیون تومان رسیده است. همچنین رانا امروز ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده و ۸۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.  

قیمت دنا امروز تغییر چندانی نسبت به روز گذشته ندارد. دنا معمولی تیپ ۲ مثل دیروز ۱۱۳ میلیون تومان قیمت دارد و این در حالی است که قیمت کارخانه برای این محصول ۶۶ میلیون تومان است. امروز دنا پلاس توربو به عنوان گران‌ترین خودرو داخلی ۱۷۳ میلیون تومان فروخته می‌شود که تقریبا ۸۳ میلیون بیشتر از قیمت مصوب کارخانه است.  
 
قیمت روز محصولات ایران خودرو یکشنبه ۲۳ تیر مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان
۵۲,۰۰۰,۰۰۰
۵۲,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۸۱,۰۰۰,۰۰۰ ۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۸۷,۵۰۰,۰۰۰
۸۷,۵۰۰,۰۰۰
 حاشیه بازار
پژو GLX 405
۷۸,۷۰۰,۰۰۰
۷۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه سوز
۷۹,۳۰۰,۰۰۰
۷۹,۵۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۸۳,۳۰۰,۰۰۰
۸۳,۸۰۰,۰۰۰ ۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۹۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۸۳,۰۰۰,۰۰۰
۸۳,۴۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۹۸,۷۰۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوقدار
۹۸,۵۰۰,۰۰۰
۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۸۲,۳۰۰,۰۰۰
۸۲,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۸۹,۹۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات مدیران خودرو

تقریبا یک هفته است که تغییری در قیمت محصولات مدیران خودرو مشاهده نشده است. همچنان MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار آزاد با دو میلیون تومان اختلاف نسبت به کارخانه و با قیمت ۱۳۸ میلیون تومان فروخته می‌شود.  

قیمت روز MVM X۲۲ در بازار تقریبا برابر با قیمت مصوب کارخانه است. برای مثال MVM X۲۲ دنده‌ای در بازار حدود ۸۰۰ هزار تومان کمتر از کارخانه قیمت دارد و ۱۶۱ میلیون تومان فروخته می‌شود. همچنین MVM X۲۲ اتوماتیک در بازار ۴۰۰ هزار تومان گران‌تر از قیمت مصوب کارخانه و حدود ۱۹۶ میلیون تومان قیمت دارد.  

امروز MVM X۳۳ در بازار حدود سه میلیون تومان پایین‌تر از قیمت کارخانه و با قیمت ۲۳۳ میلیون تومان فروخته می‌شود.  
 
قیمت روز محصولات مدیران خودرو یکشنبه ۲۳ تیر مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
MVM ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۳۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده‌ای
۱۶۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک
۱۹۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۳۳
۲۳۳,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات کرمان خودرو

محصولات کرمان خودرو امروز به روند کاهشی چند روز گذشته ادامه داده. هرچند جک J۴ بدون تغییر نسبت به روز گذشته و ۱۴۵ میلیون تومان فروخته می‌شود، با این وجود قیمت جک سری S. با کاهش قیمت روبرو است. طوری که جک S۳ اتوماتیک در یک روز دو میلیون تومان ارزان شده و حالا ۱۹۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.  

قیمت روز جک S۵ اتوماتیک با کاهش سه میلیونی روبرو شده و حالا برای خرید این محصول باید ۲۷۹ میلیون تومان هزینه کرد. توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای این محصول حدود ۲۲ میلیون تومان بالاتر از قیمت بازار است.
 
قیمت روز محصولات کرمان‌خودرو یکشنبه ۲۳ تیر مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J۴ اتوماتیک
۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S۳ اتوماتیک
۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S۵ اتوماتیک
۲۷۹,۰۰۰,۰۰۰
۲۸۲,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۱,۰۰۰,۰۰۰