کد خبر: ۲۶۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۵۳

قاچاق نفت توسط برخی از عوامل حراست وزارتخانه

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت: تعدادی از عوامل حراست وزارت نفت اقدام به قاچاق نفت می‌کردند که مدیران کل حراست به این موضوع پی‌برده و با آنها برخورد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی  در تشریح نشست امروز (یکشنبه 22 تیرماه) فراکسیون مستقلین ولایی با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، اظهار داشت: در این نشست مباحث مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وزیر اعلام کرد امکان ارائه گزارش درخصوص نحوه شکستن تحریم‌ها را ندارد و این موضوع باعث شده تا برخی از افراد در داخل کشور دچار نا امیدی شوند.

امکان به صفر رساندن میزان فروش نفت ایران وجود ندارد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا هیچگاه نمی‌توانند با اعمال فشار فروش نفت ایران را به صفر برسانند زیرا به راه کارهای بسیار خوبی برای صادرات نفت دست پیدا کرده‌ایم، ادامه داد: عده بسیار زیادی به دنبال غارت نفت از کشور ایران هستند.

شرکت‌های جاسوسی در میان صف خریداران نفت از ایران

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بر اساس گزارش‌های ارائه شده در این نشست علی‌رغم تمامی تحریم‌ها ظرفیت تولید بنزین در داخل کشور به دو برابر افزایش پیدا کرده و قابلیت صادرات آن را داریم، عنوان کرد: تعداد بسیار قابل توجه‌ای از شرکت‌ها در خواست خرید نفت از ایران را دارند اما برخی از آنها عوامل جاسوسی هستند که از قبل مورد بررسی قرار می‌گیرند، این شرکت‌ها را خریدار نفت نمی‌دانیم و آنها قصد دارند بدانند ظرفیت تولید ایران چه مقدار است و از چه کانالی آن را صادر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه وزیر نفت اعلام کرد که تلاش می‌کند نفت ایران را به فروش برساند و اجازه ندهد سران آمریکا به اهداف خود دست پیدا کنند، ادامه داد: در خواست وزیر نفت دریافت مساعدت‌های داخلی و تاثیر قرار نگرفتن در مقابل فشارها است، فشارهایی که عوامل آن قصد دارند تسلیم گروه‌های باطل شوم.

رسانه‌ها تا موضوعی مستند نشده بر علیه این وزارتخانه منتشر نکنند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر نفت درخواست داشت که رسانه‌ها تا موضوعی مستند نشده بر علیه وزارت نفت منتشر نکنند زیرا این وزارتخانه جبهه اول مبارزه با فساد و صادرات نفت و میعانات نفتی است، گفت: در نشست فراکسیون مجاب شدیم که باید به این وزارتخانه کمک کنیم و وزارت نفت نمی‌تواند در دو جبهه داخلی و خارجی به صورت همزمان بجنگد.

در شرایط کنونی کشور برخی افراد قصد دارندجیب خود را به هر طریقی با وجود تحریم‌ها پرکنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر نفت در این نشست اعلام کرد که تعدادی از عوامل حراست وزارت نفت اقدام به قاچاق نفت می‌کردند که مدیران کل حراست به این موضوع پی‌برده و با آنها برخورد کرده است، اضافه کرد: در شرایط کنونی کشور برخی افراد قصد دارندجیب خود را به هر طریقی با وجود تحریم‌ها پرکنند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی به وزیر اعلام کرد که با قوت به فعالیت خود ادامه دهد و اجازه ندهد بابک زنجانی‌ها تولید شود./خانه ملت