کد خبر: ۲۶۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۶۹

کدام گوشی‌ها بالاترین طول عمر باتری را دارند؟

اگر فکر می‌کنید باتری گوشی‌تان بسیار ضعیف شده و طبق انتظارتان کار نمی‌کند، بدانید که تنها نیستید.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ پس اگر طول عمر باتری گوشی برایتان مهم است، به فهرست گوشی‌های زیر که امتیاز بالایی گرفته‌اند نگاهی بیندازید.

Apple iPhone XR
با شروع کار سه مدل از بهترین مدل‌های اخیر آی‌فون، گوشی آی‌فون ایکس‌آر 19 ساعت و 53 دقیقه روشن می‌ماند. همچنین این گوشی ویژگی‌های عالی آی‌فون مثل صفحه‌نمایش بزرگ و خوش‌دست، عملکرد سریع، تشخیص چهره و شارژ بی‌سیم را هم، در کنار دوربینش که به خوبی مدل ایکس‌اس است، دارد.

Samsung Galaxy S10 Plus
این مدل از سامسونگ صفحه‌نمایش بسیار عالی AMOLED، ابزارهای مفید در دوربین و گزینه شارژ بی‌سیم دیگر وسایل را دارد و طول عمر باتری آن خیلی قوی و حدود 21 ساعت است. اگر این گوشی برای شما خیلی گران یا بزرگ است، می‌توانید از مدل کوچک‌تر یعنی اس 10 استفاده کنید که در آزمون‌های ما 18 ساعت دوام آورد.

Motorola Moto G7 Power
در بالای فهرست ما مدل موتو جی7 پاورِ برند موتورولا قرار دارد. این گوشی همچون مدل موتو جی7، دوربین عقب دوتایی ندارد، اما باتری آن بسیار عالی است. باتری پنج هزار میلی‌آمپر در ساعت این گوشی 23 ساعت و 10 دقیقه کار می‌کند و بین گوشی‌هایی که امسال تست کرده‌ایم قوی‌ترین باتری را دارد.

Huawei P30 Pro
این گوشی دارای چهار دوربین است و طراحی بسیار زیبایی دارد. گوشی گران‌قیمت پی30 پرو یکی از بهترین دوربین‌ها را دارد و باتری 4200 میلی‌آمپر در ساعت آن 22 ساعت و 57 دقیقه کار می‌کند. مدل کوچک‌تر هواوی پی30 هم طول عمر باتری خوبی دارد که حدود 21 ساعت و 31 دقیقه روشن می‌ماند.

Samsung Galaxy Note 9
خبرها حاکی از آن است که گوشی نوت 10 از 7 آگوست به بازار می‌آید، اما باید گفت مدل نوت 9 هم گوشی بسیار خوبی است. طول عمر باتری این گوشی 19 ساعت و 20 دقیقه است و علاوه بر آن، این مدل صفحه‌نمایش بزرگ و روشنی دارد. همچنین قلمی در کنارش قرار دارد که می‌توان با آن دوربین را به کار انداخت و از گنجایش داخلی بالایی نیز برخوردار است.

LG V50 ThinQ
گوشی وی‌50 تین‌کیو 17 ساعت و 49 دقیقه کار می‌کند، ضدآب است، و پنج دوربین و سیم اتصال هدفون نیز دارد. وی‌50 از اولین گوشی‌هایی بود که اتصال 5جی داشت و به کاربران امکان می‌داد تا با سرعت زیادی در اینترنت گشت بزنند./اعتماد