کد خبر: ۲۶۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۷

ایرانشهر، ۵۰هزار تماشاگر به خود جذب کرد

با پایان اجراهای خرداد و تیر تماشاخانه ایرانشهر، این مجموعه تئاتری از ابتدای سال جاری و طی چهار ماه، میزبان ۵۰ هزار مخاطب شده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ نمایش‌های «نفرین قحطی‌زدگان» به کارگردانی اشکان خطیبی با ۵ هزار و ۸۵ مخاطب و «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی با ۴ هزار ۸۱۴ مخاطب (۱۸ اجرا) به اجراهای عمومی خود با مجموع ۹۸۹۹ مخاطب در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

نمایش‌های «نفرین قحطی‌زدگان» و «عاشقانه‌های خیابان» که از ۲۷ خرداد در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱:۱۵ اجرای عمومی خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به ترتیب در تاریخ ۱۶ و ۲۷ تیر به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «نفرین قحطی‌زدگان» به کارگردانی اشکان خطیبی در ۳۱ اجرای خود، پذیرای ۵ هزار و ۸۵ مخاطب شد که از این تعداد ۴۶۵ مخاطب با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «نفرین قحطی‌زدگان» طی ۳۱ اجرا، مبلغ ۲۰۰ میلیون و ۱۲۸ هزار تومان بوده است.

نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی نیز در ۱۸ اجرای خودپذیرای ۴ هزار و ۸۱۴ مخاطب شد که از این تعداد۳۶۰ مخاطب با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «عاشقانه‌های خیابان» طی ۱۸ اجرا مبلغ ۱۸۸ میلیون و ۶۵۱ هزار تومان بوده است.

نمایش‌های «مادر» به کارگردانی علی احمدی و «دروغ» به کارگردانی آریان رضایی، طی ۲۵ اجرای گذشته و بدون احتساب اجراهای باقی‌مانده، تا تاریخ انتشار آمار با استقبال بیش از ۱۰ هزار مخاطب روبه‌رو شده‌اند.

بر این اساس، تماشاخانه ایرانشهر مطابق با آمار ارائه‌شده در دو نوبت قبلی و طی چهارماهه نخست سال جاری میزبان ۵۰ هزار مخاطب بوده است./خبرآنلاین