کد خبر: ۲۶۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۹۷۹

راز دکمه‌های پیدا شده در صحنه قتل میترا استاد

سومین جلسه دادگاه نجفی در حالی پایان یافت که طی آن مشخص شد دکمه‌های پیدا شده در محل وقوع قتل میترا استاد مربوط به پسرش بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ کی از حواشی سومین جلسه دادگاه نجفی نشان دادن پیراهن پسر میترا استاد بود توسط او بود. پسر میترا استاد در این جلسه در این باره، گفت که در زمان مشاهده جسد مادرش و بدلیل شوک عصبی که به او وارده شده بود پیراهنش را پاره کرده و دکمه هایش کنده شده بود.

قاضی دادگاه پیش از فراخواندن پسر میترا استاد، همچون جلسه قبل تاکید کرد که عکاسان از مهیار صفری عکس نیندازند.

در جلسه سوم دادگاه محمدعلی نجفی باز هم پدر و مادر میترا استاد در دادگاه حاضر نشدند که البته قاضی کشکولی در این باره گفت: وکیل قانونی داشتند که وکالت آنها را برعهده داشته و دفاع کردند و این موضوع منع قانونی ندارد.

قاضی محمدی کشکولی در پاسخ به سوالی درباره علت عدم اجازه صحبت به قاضی شهریاری در جلسه امروز و اینکه قرار بوده ایشان صحبت کند گفت که بحث اجازه نیست و ایشان به اندازه کافی فرصت دفاع داشتند.

مسعود استاد برادر میترا استاد نیز در جمع خبرنگاران درباره اخذ مبالغ میلیاردی و اعلام رضایتشان در پرونده گفت که این موضوع صحت ندارد و بار دیگر بر قصاص متهم تاکید کرد.

یکی دیگر از حواشی دادگاه امروز نجفی، حضور علی دایی و وکیلش در راهروی دادگاه کیفری استان تهران بود. او از پاسخ به سوالی درباره علت حضورش در دادگاه خودداری کرد./ایسنا