کد خبر: ۲۶۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۲۷

قیمت روز خودرو در بازار امروز سه‌شنبه اول مردادماه؛ سمند ۷۴ میلیون تومان

پراید تقریبا چند روز است که از سر جایش تکان نمی‌خورد و همچنان ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. محصولات ایران‌خودرو هم سرعت کاهش قیمت خود را کندتر کرده‌اند و بیشترین کاهش قیمت امروز مربوط به سمند LX است که یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده. از طرف دیگر امروز تغییری در قیمت محصولات مدیران خودرو اتفاق نیافتاده و قیمت محصولات کرمان‌خودرو در بازار با کاهش یکی دو میلیون تومانی همراه است.
پراید تقریبا چند روز است که از سر جایش تکان نمی‌خورد و همچنان ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. محصولات ایران‌خودرو هم سرعت کاهش قیمت خود را کندتر کرده‌اند و بیشترین کاهش قیمت امروز مربوط به سمند LX است که یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده. از طرف دیگر امروز تغییری در قیمت محصولات مدیران خودرو اتفاق نیافتاده و قیمت محصولات کرمان‌خودرو در بازار با کاهش یکی دو میلیون تومانی همراه است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سرعت کاهش قیمت خودرو هر روز کندتر می‌شود. تقریبا چند روز است که پراید از سر جایش تکان نمی‌خورد و همچنان ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. محصولات ایران‌خودرو هم سرعت کاهش قیمت خود را کندتر کرده‌اند و بیشترین کاهش قیمت امروز مربوط به سمند LX است که یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده. از طرف دیگر امروز تغییری در قیمت محصولات مدیران خودرو اتفاق نیافتاده و قیمت محصولات کرمان‌خودرو در بازار با کاهش یکی دو میلیون تومانی همراه است.  
 
قیمت روز محصولات سایپا
به نوشته فرارو،قیمت محصولات سایپا خیال تکان خوردن ندارد. انگار که همه از قیمت ۴۴ میلیونی پراید راضی هستند و فعلا قرار نیست تغییری در قیمت انواع محصولات سایپا شاهد باشیم. امروز مثل روز‌های گذشته پراید هاچ‌بک در بازار ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و ۱۰ میلیون تومان بالاتر از قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود. پراید سایپا ۱۳۱ در بازار با قیمت ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود که حدود هفت میلیون تومان با قیمت کارخانه اختلاف دارد. حتی پراید وانت که شاید مشتری کمتری نسبت به مدل‌های سواری پراید داشته باشد، سه میلیون تومان از قیمت کارخانه بالاتر و حدود ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود.  

ساینا وضعیتی مشابه پراید دارد و نسبت به روز گذشته تغییری در قیمت آن شاهد نیستیم. طوری که قیمت روز ساینا همچنان ۵۸ میلیون تومان است  و در بازار دو میلیون تومان بالاتر از قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود. تیبا تنها محصول سایپا است که امروز کمی کاهش قیمت را تجربه کرده. قیمت روز تیبا صندوق‌دار در بازار با کاهش ناچیز ۵۰۰ هزار تومانی به ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده و تیبا ۲ با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی روی ۵۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ایستاده است.  
 
قیمت روز محصولات سایپا سه‌شنبه اول مردادماه مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
سایپا ۱۱۱
۴۹,۵۰۰,۰۰۰
۴۹,۵۰۰,۰۰۰
۳۹,۶۸۱,۰۰۰
سایپا ۱۳۱
۴۴,۳۰۰,۰۰۰
۴۴,۳۰۰,۰۰۰ ۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
سایپا ۱۵۱
۴۳,۵۰۰,۰۰۰
۴۳,۵۰۰,۰۰۰ ۴۰,۲۱۳,۰۰۰
تیبا
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
۵۲,۰۰۰,۰۰۰ ۴۲,۷۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۵۷,۲۰۰,۰۰۰
۵۷,۶۰۰,۰۰۰ ۵۰,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۵۸,۰۰۰,۰۰۰
۵۸,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو

امروز روند کاهش قیمت محصولات ایران خودرو با سرعت کمتری پیگیری می‌شود. تغییرات قیمت چندان بالا نیست، اما می‌توان به همین مقدار هم امیدوار بود. بیشترین کاهش قیمت امروز در مورد سمند اتفاق افتاده. قیمت روز سمند LX در بازار آزاد با کاهش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به ۷۴ میلیون تومان رسیده است. البته سمند EF۷ کاهش قیمت کمتری را تجربه می‌کند. قیمت این ماشین نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده و حالا روی ۸۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ایستاده است.  

امروز قیمت انواع پژو ۴۰۵ با کاهش حدود یک میلیون تومانی همراه است. طوری که پژو ۴۰۵ GLX در بازار با کاهش قیمت یک میلیون تومانی به ۷۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده. قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز در بازار ۸۰۰ هزار تومان افت کرده و حالا این ماشین با قیمت ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. پژو ۴۰۵ SLX وضعیت مشابهی دارد و با کاهش ۸۰۰ هزار تومانی، امروز ۷۹ میلیون تومان فروخته می‌شود.

پژو پارس و رانا هر کدام یک میلیون تومان ارزش خود را از دست داده‌اند. پژو پارس که از اول هفته کاهش چشمگیری داشته، امروز با کاهش یک میلیونی نسبت به روز گذشته به ۹۰ میلیون تومان رسیده است. رانا هم امروز یک میلیون تومان ارزان شده و در بازار ۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.  

امروز پژو ۲۰۷ دنده‌ای نهایتا یک میلیون تومان ارزان شده و به ۱۱۷ میلیون تومان رسیده است. از طرف دیگر مدل دنده اتوماتیک این ماشین همچنان سر جایش ایستاده و ۱۵۳ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۶ هفته پیش بیشترین سرعت را در کاهش قیمت داشت، اما این هفته حسابی کند عمل می‌کند. طوری که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هیچ تغییری نسبت به دیورز ندارد و همچنان روی ۷۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار دارد. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز عملکرد بهتری دارد. این ماشین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز ارزان شده و حالا با ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار وضعیت تقریبا مشابهی دارد. این خودرو امروز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و روی ۹۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ایستاده است. تا چند وقت پیش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و صندوق‌دار حدود ۱۰۵ میلیون تومان بود.  

امروز دنا معمولی تیپ ۲ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و همچنان با قیمت ۱۰۹ میلیون تومان فروخته می‌شود. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای این خودرو ملی ۶۶ میلیون تومان است. دنا پلاس توربو همچنین وضعیت قابل تعریفی ندارد. هرچند امروز دنا پلاس توربو با کاهش دو میلیون تومانی به ۱۶۳ میلیون تومان رسیده، اما هنوز راه زیادی تا رسیدن به قیمت مصوب کارخانه یعنی ۹۰ میلیون تومان باقی مانده است.  
 
قیمت روز محصولات ایران خودرو سه‌شنبه اول مردادماه مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان
۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۷۴,۰۰۰,۰۰۰
۷۵,۵۰۰,۰۰۰ ۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۸۴,۷۰۰,۰۰۰
۸۶,۰۰۰,۰۰۰
 حاشیه بازار
پژو GLX 405
۷۱,۵۰۰,۰۰۰
۷۲,۵۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه سوز
۷۲,۵۰۰,۰۰۰
۷۳,۳۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۷۹,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۸۰۰,۰۰۰ ۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۷۸,۸۰۰,۰۰۰
۷۸,۸۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۹۲,۵۰۰,۰۰۰
۹۳,۷۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوقدار
۹۱,۹۰۰,۰۰۰
۹۳,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۷۷,۵۰۰,۰۰۰
۷۸,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۰۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰
۸۹,۹۰۰,۰۰۰
پژو 207 دنده‌ای
۱۱۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۳,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار

 

قیمت روز محصولات مدیران خودرو

امروز محصولات مدیران خودرو تغییری نسبت به روز گذشته از خود نشان ندادند. طوری که قیمت روز MVM ۳۱۵ هاچ‌پک همچنان ۱۲۵ میلیون تومان است و حدود ۱۵ میلیون کمتر از قیمت کارخانه فروخته می‌شود. نکته جالب در مورد محصولات مدیران خودرو همین است که قیمت بازار آزاد آن‌ها بر خلاف سایپا و ایران خودرو کمتر از قیمت کارخانه است.

قیمت روز MVM X۲۲ دنده‌ای در بازار آزاد ۱۵۰ میلیون تومان است و اگر بخواهید سراغ دنده اتوماتیک آن بروید باید تقریبا ۳۸ میلیون تومان بیشتر و حدود ۱۸۸ میلیون تومان پول خرج کنید. گران‌ترین محصولات MVM X۳۳ است که برای خرید آن باید رقمی حدود ۲۲۳ میلیون تومان هزینه کنید.
 
قیمت روز محصولات مدیران خودرو سه‌شنبه اول مردادماه مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
MVM ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده‌ای
۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک
۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۳۳
۲۲۳,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات کرمان موتور

قیمت روز انواع جک در بازار خودرو کمی کاهش پیدا کرده. البته جک J۴ از این قاعده مستثنی است و مثل روز گذشته با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود. در طرف مقابل جک S۳ اتوماتیک در بازار دو میلیون تومان ارزش خود را از دست داده و ۱۸۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. همچنین جک S۵ امروز با کاهش قیمت یک میلیون تومانی مواجه شده و ۲۶۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.  
 
قیمت روز محصولات کرمان موتور سه‌شنبه اول مردادماه مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J۴ اتوماتیک
۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S۳ اتوماتیک
۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S۵ اتوماتیک
۲۶۷,۰۰۰,۰۰۰
۲۶۸,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۱,۰۰۰,۰۰۰