کد خبر: ۲۶۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۳۲

بازگشت عزتی با «دردسر‌های عظیم ۳» به تلویزیون

تهیه کننده سریال "دردسر‌های عظیم" گفت: طرح اولیه ساخت دردسر‌های عظیم ۳ کاملاً آماده است و خود من هم برنامه ساخت این سریال را دارم، اما در حال حاضر جواد عزتی کمی در سینما سرش شلوغ است و باید دید چه زمانی می‌توانیم به ساخت این اثر فکر کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مهران مهام تهیه کننده سینما و تلویزیون، در خصوص آخرین مراحل ساخت سریال «بی‌همگان» گفت: در حال حاضر پیش برآورد مالی پروژه بی‌همگان را به صدا و سیما اعلام کرده‌ایم و منتظر این هستیم سریع‌تر جلسه برآورد اصلی را برگزار کرده و وارد پیش تولید شویم.

وی درباره زمان ساخت این سریال اذعان کرد: هنوز جلسه برآورد برگزار نشده و نمی توان در مورد زمان کلید زدن پروژه صحبت خاصی کرد اما به محض برگزاری این جلسه پیش تولید را آغاز خواهیم کرد، این سریال به صورت مناسبتی نیست و زمان قطعی برای پخش آن در نظر نگرفته‌ایم لذا بعد از شروع تولید به زمان پخش آن فکر خواهیم کرد.

این تهیه کننده تلویزیون در مورد تیم سازنده سریال «بی‌همگان» اذعان کرد: هنوز کارگردان سریال «بی‌همگان» انتخاب نشده است و هنوز هیچ گزینه‌ای برای کارگردانی این سریال مد نظر ما نیست.

وی درباره احتمال ساخت فصل دوم سریال تلویزیونی «زوج و فرد» تاکید کرد: هنوز هیچ برنامه و یا پیش مقدمه ای نسبت به ساخت نسخه و یا فصل دوم این سریال نداریم.

مهام در مورد احتمال ساخت فصل سوم سریال «دردسر‌های عظیم» خاطرنشان کرد: طرح اولیه ساخت «دردسر‌های عظیم ۳» کاملاً آماده است و خود من هم برنامه ساخت این سریال را دارم، اما در حال حاضر جواد عزتی کمی در سینما سرش شلوغ است و باید دید چه زمانی می‌توانیم به ساخت این اثر فکر کنیم./افکارنیوز