کد خبر: ۲۶۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۲

امضای 3 تفاهمنامه توسط شناسا از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد

در راستای توسعه فعالیت‌های مجموعه شناسا و هم‌افزایی با سایر سازمان‌های مؤثر در اكوسیستم کارآفرینی كشور، سه تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین تریگ‌آپ و مجموعه‌های فعال منتخب زیست‌بوم كارآفرینی به امضا رسید.

با توجه به نقش‌آفرینی مجموعه شناسا در زیست‌بوم کارآفرینی کشور و با هدف کمک به رشد و توسعه این فضا، مجموعه اقدامات موثری که هم راستا با چشم انداز بلندمدت این مجموعه است، برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی می‌شود. از جمله این اقدامات برقراری تفاهم‌نامه‌هایی با نهادها و سازمان‌هایی است که به نوعی بخشی از این زنجیره ارزش بوده و خلق ارزش می‌کنند.

در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با محوریت توسعه اکوسیستم کارآفرینی فناوری‌های ورزشی و سلامت، با ایجاد هم‌افزایی و همچنین همکاری مشترک در زمینه توسعه سیاست‌های اقتصاد دانش‌بنیان و حمایت از ایده‌ها، مابین شتاب‌دهنده تریگ‌آپ و پژوهشگاه علوم ورزشی به امضا رسید.

تفاهم‌نامه دیگری نیز در زمینه توسعه زیست‌بوم کارآفرینی انرژی کشور و فناوری‌های مرتبط با آن، بین تریگ آپ و شتابدهنده آی تک به امضا رسید. مواردی همچون ایجاد هم‌افزایی و همکاری مشترک از طرح‌های فناورانه، سرمایه‌گذاری‌های مشترک در طرح‌های کسب و کاری این حوزه، برگزاری رویدادهای کارآفرینی و همچنین تعاملات سازنده بین این دو مجموعه، از جمله مفاد مورد تفاهم بوده است.

همچنین تفاهم‌نامه‌ای نیز مابین شتابدهنده تریگ‌آپ و شركت ابرآروان، از مجموعه‌های موفق در اكوسیستم كارآفرینی كشور، در راستای تقویت زیست‌بوم کارآفرینی و ارایه خدمات هرچه بهتر به استارتاپ‌ها و همچنین ارایه سرویس‌های متنوع زیرساخت ابری و با کیفیت جهت رشد استارتاپ‌های شتابدهنده تریگ آپ از طرف ابرآروان به‌صورت رایگان برای مدت یکسال به امضا رسید.

گفتنی است بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در حوزه محصولات، خدمات و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران در تاریخ 27 تا 30 تیر ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور مجموعه شناسا، از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد برگزار شد.