کد خبر: ۲۶۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۵

تاکید بر نقش مهم گزینشگران در فرآیند جذب و صیانت از نیروی انسانی

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت : دقت نظر در انجام فعالیت‌های تخصصی گزینشگران برای ارتقای کیفی امور و جذب نیروی انسانی کارآمد در سازمان های مختلف به خصوص در شبکه بانکداری لازم و ضروری است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در همایش تبیین برنامه ها و ارتقای کیفی فعالیت های گزینش این بانک که با حضور محمود شایان دیگر عضو هیات مدیره،حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی ، تنی چند ازمسئولان ارشد بانک و مدیران و کارکنان بخش گزینش برگزار شد، بر نقش مهم و تاثیرگذار گزینشگران در فرآیند جذب و صیانت از نیروی انسانی تاکید کرد و افزود: نیروی انسانی ، منبع استراتژیک هر سازمان بوده و رشد و تعالی نیروی انسانی از مولفه های اصلی یک سازمان متعالی است  و فعالیت گزینشگران در این مسیر مهم و خطیر می باشد.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان و دست اندرکاران گزینش با توجه به حساس بودن جایگاهی که دارند، باید بر اساس اطلاعاتی که دریافت می کنند توجه و دقت لازم را برای انتخاب افراد اصلح داشته باشند چرا که براساس رسالت هسته های گزینش، منابع انسانی را برای استقرار دولت های خدمتگزار و سازمان های خدمات دهنده آماده می کنند.

 خاتونی با اشاره به رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص گزینش افراد گفت: در انتخاب افراد باید جوان گرایی، تخصص، توانایی انجام کار، تعهد، اخلاص و تقوا مد نظر قرار گیرد و مسئولان و دست اندرکاران این واحدها با انتخاب جوانان پرانرژی و دلسوز، مخلص، با ایمان، متعهد و متخصص، رسالت خود را در قبال مردم به نحو احسن انجام دهند.

مهدی ملک مجد رئیس اداره کل گزینش بانک ملی ایران  نیز در این همایش ضمن تبیین سیاست‌های کلی و تشریح شاخص های عملکردی سالانه و فعالیت های مختلف این اداره کل طی یک سال اخیر در جهت جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص بانک، به تحلیل کیفی برخی برنامه های در دست اقدام در اداره کل گزینش پرداخت و برگزاری این جلسات را در جهت همفکری و تبادل تجربیات، سازنده دانست.

در ادامه این همایش، پانل تخصصی تبیین برنامه ها و ارتقای کیفی فعالیت های گزینش بانک برگزار و در خصوص مسائل کاری پیش رو، تبادل نظر شد.