کد خبر: ۲۷۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۰۱

قیمت خودرو در بازار امروز سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۹۸/ MVM تا هفت میلیون تومان ارزان شد

امروز قیمت پراید ۱۱۱ حدود ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار معامله می شود، این محصول همچنان ۹ میلیون تومان بالاتر و با قیمت ۴۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. پراید سایپا ۱۳۱ وضعیت مشابهی دارد و با قیمت ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، اختلاف هفت میلیونی‌اش را با قیمت کارخانه حفظ کرده است.امروز سمند LX در بازار حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۷۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. از طرف دیگر سمند EF۷ از این افزایش قیمت تبعیت نکرده و همچنان ۹۰ میلیون تومان قیمت دارد.
امروز قیمت پراید ۱۱۱ حدود ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار معامله می شود، این محصول همچنان ۹ میلیون تومان بالاتر و با قیمت ۴۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. پراید سایپا ۱۳۱ وضعیت مشابهی دارد و با قیمت ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، اختلاف هفت میلیونی‌اش را با قیمت کارخانه حفظ کرده است.امروز سمند LX در بازار حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۷۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. از طرف دیگر سمند EF۷ از این افزایش قیمت تبعیت نکرده و همچنان ۹۰ میلیون تومان قیمت دارد.

 
به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ خبری از سایپا و ایران خودرو نیست. چشم امیدمان به کرمان موتور و مدیران خودرو است تا با رقابتی کردن بازار خودرو، کمی به متعادل شدن قیمت‌ها کمک کنند. محصولات این دو کارخانه در بازار کمتر از قیمت مصوب خرید و فروش می‌شوند و تازه امروز قیمت انواع MVM از سری محصولات کرمان‌موتور با کاهش چشمگیری روبرو شده. در طرف مقابل محصولات سایپا و ایران خودرو هیچ تغییری در قیمت‌ها تجربه نکرده‌اند و همچنان در بازار با اختلاف هفت تا ۷۰ میلیونی نسبت به قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شوند.
 
قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۹۸
 
به نوشته فرارو محصولات سایپا امروز طوری بی‌حرکت ایستاده‌اند که انگار نه انگار حدود ۹ میلیون تومان بالای قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود. نمونه‌اش تیبا صندوق‌دار است که بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت ۵۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود. کارخانه سایپا قیمت این محصول را در محاسباتش حدود ۴۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد. تیبا ۲ هم وضعیت قابل تعریفی ندارد. این خودرو حدود هفت میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه و حدود ۵۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود. ساینا کمترین اختلاف را با قیمت کارخانه دارد. سایپا می‌گوید این ماشین ۵۶ میلیون تومان است و فعالان بازار آن را ۵۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می‌کنند.  
 
قیمت روز پراید امروز سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۹۸
 
پراید از قاعده ثبات قیمت در بین محصولات سایپا مستثنی نیست. با اینکه کارخانه قیمت پراید هاچ‌بک یا همین سایپا ۱۱۱ را حدود ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد، این محصول همچنان ۹ میلیون تومان بالاتر و با قیمت ۴۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. پراید سایپا ۱۳۱ وضعیت مشابهی دارد و با قیمت ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، اختلاف هفت میلیونی‌اش را با قیمت کارخانه حفظ کرده است. امروز پراید وانت تنها تغییر قیمت بازار را در بین محصولات سایپا رقم زده و با کاهش ناچیز ۳۰۰ هزار تومانی به ۴۴ میلیون تومان رسیده است.
 
قیمت روز محصولات سایپا امروز سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۹۸ مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۴۸,۸۰۰,۰۰۰
۳۹,۶۸۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۴۴,۲۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۴۴,۰۰۰,۰۰۰
۴۰,۲۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۵۱,۶۰۰,۰۰۰
۴۲,۷۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۵۷,۴۰۰,۰۰۰
۵۰,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۵۷,۲۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۹۸
 
ایران خودرو بعد از افزایش قیمت روز قبل، امروز سر جایش ایستاده و تغییر قیمت چندانی پیدا نکرده است. طوری که نهایتا شاهد ۵۰۰ هزار تومان اختلاف در قیمت محصولات ایران خودرو نسبت به روز گذشته هستیم. امروز سمند LX در بازار حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۷۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. از طرف دیگر سمند EF۷ از این افزایش قیمت تبعیت نکرده و همچنان ۹۰ میلیون تومان قیمت دارد.  

امروز پژو ۴۰۵ بی‌تفاوت نسبت به تغییرات بازار عمل می‌کند و با همان قیمت‌های روز گذشته فروخته می‌شود. طوری که پژو ۴۰۵ GLX در بازار همچنان ۷۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. باید توجه داشت که این محصول ۱۱ میلیون تومان گران‌تر از آنچیزی که کارخانه می‌گوید قیمت دارد. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز هم وضعیت مشابهی دارد و با اختلاف قیمت ۱۱ میلیونی با کارخانه فروخته می‌شود. طوری که قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز در بازار ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. از طرف دیگر پژو ۴۰۵ SLX با اینکه کارخانه آن را ۶۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کند، در بازار حدود ۱۷ میلیون گران‌تر و ۸۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.  

انواع پژو ۲۰۶ امروز کمی قیمت‌ها را پایین آورده، اما این مورد درباره پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صادق نیست. چراکه این محصول بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت ۸۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود و حدود ۱۵ میلیون گران‌تر از قیمت مصوب کارخانه است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز کاهش ناچیز ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده و به ۹۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هم وضعیت مشابهی دارد و با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، امروز در بازار  ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.  

قیمت روز پژو پارس و رانا تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. پژو پارس همچنان ۱۸ میلیون بالاتر از قیمت کارخانه و حدود ۹۶ میلیون در بازار فروخته می‌شود. رانا وضعیت مشابهی دارد و با اختلاف ۱۱ میلیونی نسبت به قیمت مسوب کارخانه، روی ۷۸ میلیون تومان ایستاده است.  

دنا در بین محصولات ایران خودرو بیشترین اختلاف را بین قیمت بازار و قیمت مصوب کارخانه دارد. هرچند ایران خودرو قیمت دنا معمولی تیپ ۲ را ۶۶ میلیون تومان در نظر می‌گیرد، اما این محصول در بازار با حدود دو برابر این قیمت یعنی ۱۱۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. دنا پلاس توربو وضعیت مشابهی را تجربه می‌کند و حدود ۸۰ میلیون بالاتر از قیمت کارخانه یعنی ۱۷۰ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود.  

امروز دانگ‌فنگ H۳۰ تیپ ۲ در بازار ۱۳۳ میلیون تومان است و ۶۰ میلیون با قیمت مصوب کارخانه اختلاف دارد. پژو ۲۰۷ دنده‌ای بدون تغییر نسبت به روز گذشته و ۱۲۱ میلیون تومان فروخته می‌شود و پژو ۲۰۷ اتوماتیک روی رقم ۱۶۲ میلیون تومان ایستاده است.
 
قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۹۸ مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان
۵۳,۵۰۰,۰۰۰
۵۳,۵۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۷۷,۳۰۰,۰۰۰
۷۷,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰,۰۰۰
 حاشیه بازار
پژو GLX 405
۷۴,۳۰۰,۰۰۰
۷۴,۳۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۷۶,۵۰۰,۰۰۰
۷۶,۵۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۹۶,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۸۲,۶۰۰,۰۰۰
۸۲,۶۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۹۷,۷۰۰,۰۰۰
۹۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوق‌دار
۹۷,۵۰۰,۰۰۰
۹۷,۷۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
۸۹,۹۰۰,۰۰۰
پژو 207 دنده‌ای
۱۲۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۱,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۶۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۲,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30 تیپ 2
۱۳۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۳,۰۰۰,۰۰۰
۷۶,۵۰۰,۰۰۰
 
قیمت محصولات کرمان موتور امروز سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۹۸
 
قیمت روز انواع جک از سری محصولات کرمان موتور امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده. طوری که جک J۴ همچنان ۱۴۶ میلیون تومان و حدود چهار میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه در بازار فروخته می‌شود. جک S۳ امروز در بازار ۱۸۸ میلیون تومان است و جک S۵ حدود ۲۷۶ میلیون تومان در بازار قیمت دارد. باید توجه داشته باشید که کارخانه کرمان‌موتور قیمت این ماشین را ۳۰۱ میلیون تومان در نظر می‌گیرد.  
 
قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۹۸ مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۴۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۲۷۶,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۱,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۹۸
 
قیمت انواع خودرو MVM از سری محصولات مدیران‌خودرو تنها تغییر قیمت امروز بازار را رقم زده است. محصولات مدیران خودرو امروز تقریبا کولاک کرده‌اند و تا هفت میلیون کاهش قیمت را به ثبت رسانده‌اند. طوری که امروز MVM X۳۳ در بازار به ۲۰۳ میلیون تومان رسیده و کاهش چشمگیری را تجربه کرده است. دیگر محصولات مدیران خودرو از این کاهش قیمت مستثنی نیستند. مثلا امروز MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار حدود پنج میلیون ارزش خود را از دست داده و به ۱۱۵ میلیون تومان رسیده است. از طرف دیگر امروز MVM X۲۲ دنده‌ای امروز کاهش قیمت پنج میلیونی را تجربه می‌کند و حدود ۱۴۴ میلیون تومان فروخته می‌شود. همچنین MVM X۲۲ اتوماتیک در بازار با کاهش چهار میلیونی به ۱۸۵ میلیون تومان رسیده. باید توجه داشت که قیمت مصوب کارخانه برای این محصول ۱۹۵ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود.  
 
قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۹۸ مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
MVM ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده‌ای
۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۰۰۰,۰۰۰ 
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک
۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
 ۱۸۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۳۳
۲۰۳,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰