کد خبر: ۲۷۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۳۱

نرخ ارز در بازار امروز ۲۳ مرداد ۹۸/ قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱۶۸۹ تومان

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۱۸۵ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۱۱۰ تومان تعیین شده است.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۱۸۵ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۱۱۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ قیمت دلار در بازار آزاد که طی روز‌های اخیر تا مرز ۱۲ هزار تومان کاهش یافته بود از ابتدای هفته وارد کانال ۱۱ هزار تومانی شد و به ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. هر یورو در بازار آزاد هم در برابر ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۹۲ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان است.

قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، ۳ هزار و ۱۸۵ تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. قیمت پوند هم ۱۴ هزار و ۱۱۰ تومان تعیین شده است.

تسنیم: گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۳۶۲ تومان و ۸ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۶۹۲ تومان و ۱ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۳ هزار و ۶۹۶ تومان و ۳ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار نسبت به روز کاری قبل تغییری نداشته، اما یورو و پوند اندکی رشد داشته است.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۳ هزار و ۳۳۰ تومان و ۳ ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل با کاهش حدود ۴۰ تومانی همراه شده است.

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

11  هزار  و 700  تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

11 هزار و 689 تومان

قیمت یورو

13 هزار  و 200 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 185 تومان

قیمت پوند

14 هزار و 110 تومان

قیمت ارز مسافرتی

13 هزار و 330 تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

11 هزار و 362  تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

12 هزار و 692 تومان

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

13 هزار و 696  تومان