کد خبر: ۲۷۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۲

دستگیری قاتل در خودرو سرقتی

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از دستگیری قاتل فراری در یک خودرو سرقتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سرهنگ مجید گلی در تشریح این خبر گفت: خبر نزاع و چاقوکشی بین 2 مرد جوان در یکی از مناطق شهرستان کبودراهنگ و انتقال یکی از آنها به بیمارستان امام رضا(ع)، به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد و بلافاصله اکیپی از مأموران کلانتری 11 و پلیس آگاهی به محل درگیری و درمانگاه این شهر اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی های مقدماتی مشخص شد، درگیری به علت مسائل شخصی بوده که در اثر این درگیری و چاقوکشی، مرد 23 ساله در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت و ضارب متواری شده است.

گلی بیان کرد: ضارب با یک دستگاه خودرو سواری سرقتی به سمت همدان در حال فرار بوده که در اجرای طرح منطقه ای کلانتری 19 همدان توقیف و پس از استعلام و مشخص شدن سرقتی بودن خودرو، دستگیر و همچنین به علت تحت تعقیب بودن به علت ضرب و جرح عمدی منجر به قتل روانه زندان می شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ در پایان با اشاره به اینکه پرونده متهم به قتل با دستور قضایی برای رسیدگی های تخصصی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت، از همشهریان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند./ایسنا