کد خبر: ۲۷۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۶

سرگرمی‌های VR در پروازهای درجه یک ارائه خواهند شد!

 British Airways امیدوار است تا سرگرمی های VR را در اختیار مسافران خود در مسیرهای طولانی قرار دهد. در واقع این امکانات سرگرم کننده به مسافران کمک می کند تا مسافت طولانی پرواز را فراموش کنند و سرگرم هدست VR باشند. شرکت هواپیمایی انگلیس اعلام کرد که هدست های VR را برای پروازهای درجه یک فرودگاه های لندن به نیویورک ارائه خواهد داد. در نتیجه سفری جذاب تر برای مسافران خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ بر اساس گفته ها ظاهرا این هدست های واقعیت مجازی شامل پشتیبانی از فرمت های 3D، 2D، 360 درجه، پخش مستند، نمایش فیلم و همچنین تمرین های آرامش اعصاب برای کسانی که ترس از پرواز یا ترس از ارتفاع دارند خواهد بود. هدست های SkyLights که قرار است تا در هواپیماهای درجه یک استفاده شوند، بسیار شبیه به عینک هستند و بسیار سبک تر از سایر هدست های محبوب خواهند بود. باید اشاره کنیم که وزن آن فقط 250 گرم است. این شرکت همچنین با شرکت هوایی فرانسه و هواپیمایی سریلانکا همکاری کرده است تا مجموعه هایی را در سالن هایی مخصوص در اختیار مسافران قرار دهند.

به طور کلی بهره گیری از این تکنولوژی در این زمینه بسیار جذاب و کاربردی خواهد و سفرهای طولانی را برای مسافران دلچسب تر و ساده تر از قبل خواهد کرد. احتمالا به زودی برترین خطوط و شرکت های هواپیمایی خدمات ارزنده ای در این زمینه در اختیار مسافران خود قرار خواهند داد و مسافرت هایی متفاوت را تجربه خواهیم کرد. البته فعلا نباید انتظار این سرویس های را در شرکت های هوایی داخلی داشته باشیم./سخت افزار