کد خبر: ۲۷۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۰۴

ترافیک سنگین در جاده چالوس و سه‌راه مرزن‌آباد/ کندوان فردا یک‌طرفه است

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد که در حال حاضر جاده قدیم پل‌دختر-خرم آباد، محور شهداد-نهبندان‌،کمربندی دهلران، جاده شمشک-دیزین، محور اولنگ-شاهرود و جاده شهداد-اندوهجرد مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ ایمان محرابی‌نیا اظهار داشت: با توجه به بررسی اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمال فعال در جاده‌های کشور، در حال حاضر تردد در اغلب جاده‌ها روان است ضمن انکه در برخی محورها نیز ترافیک‌هایی داریم.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر جاده قدیم پل‌دختر-خرم آباد، محور شهداد-نهبندان‌،کمربندی دهلران، جاده شمشک-دیزین، محور اولنگ-شاهرود و جاده شهداد-اندوهجرد مسدود است.

* ترافیک سنگین در محور کندوان و آزادراه‌های قزوین-رشت و تهران-‌قزوین

وی اظهار داشت: در این لحظه ترافیک سنگین در جاده کندوان مسیر جنوب به شمال گزارش شده است که این در مقاطع ‌بیلقان، وینه، پیچ سرهنگ، گرماب، سه راهی دیزین، پورکان و تونل کندوان است همچنین در سه راهی مرزن‌آباد ترافیک سنگین گزارش شده است.

محرابی‌نیا با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین به رشت محدوده‌ پل رودبار و مسکن مهر رودبار گفت: در حال حاضر ‌تردد ‌در محورهای هراز و فیروزکوه ‌مسیر رفت و برگشت‌ روان است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: همچنین هم‌اکنون ترافیک در آزادراه تهران-کرج-قزوین در مقاطعی نظیر پایانه کلانتری، گرمدره، پل کلاک، ساسانی و پلیس راه مهرشهر سنگین است.

وی یادآور شد: طبق اطلاعات سامانه‌های هواشناسی و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

‌* محدودیت ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال تا روز شنبه 26 مرداد

محرابی‌نیا اظهار داشت: در محورهای کندوان، ‌هراز، فیروزکوه و جاده تهران-سمنان-مشهد تردد موتور‌سیکلت‌ تا ساعت 6 روز شنبه 26 مرداد ممنوع است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان داشت:‌ در محور کندوان ‌تردد خودرو از ساعت 13 فردا تا ساعت 2 ‌روز شنبه 26 مرداد، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه تردد خودرو در این جاده از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه است.

محرابی‌نیا افزود: در محور کندوان‌ تردد ‌‌کامیون و کامیونت و در جاده ‌هراز تردد‌ تریلرها کماکان ممنوع است.

وی تصریح کرد: تردد‌ کامیون‌‌ و کامیونت غیر از حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 12 روز شنبه ‌26 مرداد از محور هراز ممنوع است./فارس